recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jailbreakme 4.3.3, også iPad 2 - nemmeste JB ever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJailbreakme 4.3.3, også iPad 2 - nemmeste JB ever

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Emne: Jailbreakme 4.3.3, også iPad 2 - nemmeste JB ever
    Sendt: 06-Juli-2011 kl. 11:49
Tænkte lige jeg ville dele nyheden; Comex har fået lavet Jailbreakme med support til ALLE 4.3.3 iOS devices (inklusiv første jailbreak til iPad 2). Han har endda formået at gøre det ligeså nemt som med de tidligere jailbreakme løsninger = man går bare ind på hjemmesiden via sit 4.3.3 iOS device og trykker på free > install, derefter installeres cydia på samme måde som en app fra appstore. Bliver ikke nemmere at jailbreak end dette! PS. der kommer åbenbart support for 4.3.1, 4.3.2 og 4.2.1 på et senere tidspunkt hvis ikke man har lyst til at opdatere 


Nyhed/guide til at gøre det:


Happy JB'ing ^^


EDIT: comex har udgivet et tweak på cydia der hedder "PDF Patcher 2" som lukker det PDF exploit der bruges, så hackere, mm. ikke kan bruge det imod dig derefter.


Redigeret af nekolas - 06-Juli-2011 kl. 20:46
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2011 kl. 12:27
Dit første link virker ikke :)
 
Kan Apple se, at den er jailbreaket? Jeg tænkte på garanti ect??
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2011 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af Tsunde Tsunde skrev:

Dit første link virker ikke :)
 
Kan Apple se, at den er jailbreaket? Jeg tænkte på garanti ect??

Ups beklager, plejer at lave url /url  på links, men recordere har gjort så man ikke behøver det mere = der var en underlig fejl Embarrassed Virker nu

Mht. om apple kan se jailbreak, det vil jeg tro de kan. Men som der er nævnt på siden (hvis link ikke virkede før Pinch) så er det "safe and completely reversible (just restore in iTunes)". Hvis det er sådan at du smadrer den fysisk og aflevere den til apple ja.. så ved jeg ikke rigtig hvad der vil ske.. Jeg har personligt haft både min iphone 4 og ipad 1 JB'ed fra dag 1 af, og ligeså snart jeg fik opdateret min ipad 2 til 4.3.3 så blev den også JB'ed Smile 


Redigeret af nekolas - 06-Juli-2011 kl. 12:49
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu