|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RDL85 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 16-November-2006 kl. 08:27 |
Hej Er der nogle der har nogle erfaringer med at handle med jaman.dk? Jeg har nemlig set mig lun på to apparater: Samsung LE32R73B til knap t.dkk 9 og Philips 32PF5331D til t.dkk 7. Nogle der har nogle erfaringer med et af de to skærme? Jeg kan ikke finde så mange test om de to skærme, så jeg ved ikke så meget om kvaliteten på produkterne, men umiddelbart virker siden til at være billigt. /Rasmus |
|
![]() |
|
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Jeg har netop bestilt et apparat hos dem. De virker tjekkede - kvitterer hurtigt, trækker ikke penge før varerne er afgået. Jeg bad dem i en mail om et beslag, de ikke havde. En halv time senere fik jeg besked om at det kunne gå med og hvad det ville koste (og det var billigt). Så foreløbig kører det... Mvh. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |