|
James Bond BD box (22 film) sælges |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
SCR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-December-2012 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 82 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selv tak! :) Til andre interesserede, skriv endelig til mikaelknbay@hotmail.com da der stadig er et par stykker tilbage :)
|
|
![]() |
|
BrianMarkussen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-December-2011 Sted: Amager Status: Offline Point: 13 |
Har også lige afhentet et stk box hos SCR. Ingen slinger i valsen, tak for handlen :-)
Brian
|
|
![]() |
|
MF1971 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
Hejsa
Hvis du stadig har en boks til 650,- vil jeg godt købe en. Jeg bor i Brøndby og så vidt jeg kan se bor du i Rødovre, så kan jeg selv hente den...
|
|
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |