recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - James Bond Blu- ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

James Bond Blu- ray

Besvar Besvar Side  <1 21222324>
Forfatter
Besked
Kosire Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Februar-2013
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kosire Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 21:46
Så blev jeg også lige en lykkelig ejer af Bond 50 takket være Tjald Cool

Så blev Bond lige opgraderet fra VHS til Blu-Ray!

Redigeret af Kosire - 26-Februar-2013 kl. 21:57
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af Kosire Kosire skrev:

http://www.amazon.co.uk/Never-Say-Again-Blu-ray/dp/B00AVWIQZS/ref=sr_1_1?s=dvd&ie=UTF8&qid=1361897073&sr=1-1

This title will be released on April 1, 2013.

Dog ingen danske undertekster i følge amazon.co.uk. Dog en meget mere spiselig pris på 14 pund istedet for de 157 pund som der blev linket tidligere.

Nu er den så røget ned i 8,99£ eller tæt på de 8£ den tidligere kunne forudbestilles til.
mvh Infinity
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-November-2004
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 12:02
Howdy folkens.
Nogen der kan give mig en forklare mig forskellen på 1 disc (har købt Steelbook) og den 2 disc bluray de sælger i bla. Bilka?
Efter hvad jeg kan læse mig til bag på de to udgaver indeholder de det samme - men kan det passe at der udgives en 2 disc version som blot indeholder det samme som 1 disc?
Confused Jes
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 12:08
Oprindeligt skrevet af Jessemand Jessemand skrev:

Howdy folkens.
Nogen der kan give mig en forklare mig forskellen på 1 disc (har købt Steelbook) og den 2 disc bluray de sælger i bla. Bilka?
Efter hvad jeg kan læse mig til bag på de to udgaver indeholder de det samme - men kan det passe at der udgives en 2 disc version som blot indeholder det samme som 1 disc?
Confused Jes
Er det ikke på dvd, at det er en 2 disc? Det mener jeg at have set. Den rene dvd, har vist ikke noget ekstramatriale, hvor man så, får det på disc to.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 12:59
Hej Flemming.
Kan godt være mig der har været for hurtig... men mente da det var BD.
Tager lige et tjek næste gang jeg er forbi den lokale købmand!
;-) Jes
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 13:16
Det kan da også være, at jeg tager fejl. Men mener, at det var på den måde. Der er jo bonus på Blu-ray udgaven, men ikke på dvd.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 13:27
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Howdy folkens.
Confused Jes
Er det ikke på dvd, at det er en 2 disc? Det mener jeg at have set. Den rene dvd, har vist ikke noget ekstramatriale, hvor man så, får det på disc to.

Det VAR så en speciel BD-udgave. Vedhæfter for og bagside. Nogle eksperter herinde der kan hjælpe. Prøver dog også at skrive til SF! Umiddelbart ser det ud som et "bluff-nummer" for mig...

Beklager billedkvaliteten. Taget med mobil i "dårlig lysforhold" og i indhold plastkasse!

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 13:41

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Howdy folkens.
Confused Jes

Det VAR så en speciel BD-udgave. Vedhæfter for og bagside. Nogle eksperter herinde der kan hjælpe. Prøver dog også at skrive til SF! Umiddelbart ser det ud som et "bluff-nummer" for mig...

Beklager billedkvaliteten. Taget med mobil i "dårlig lysforhold" og i indhold plastkasse!
Meget mystisk. Hvad skulle der være på af ekstramatriale, som ikke er på i forvejen. Der er ligesom en del på den.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 14:14
Mystisk! Glæder mig til flere oplysninger!
mvh Infinity
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 12:13

Howdy folkens.
Confused Jes

Så kom der svar fra SF om mit mysterium:

Den ekstra disk der er i Bilkas udgave af Blu-ray versionen, er den samme disk som er ekstra materiale i den store Bond 50th boks. Der er i alt 3 forskellige udgaver af Blu-ray på markedet, den almindelige 1 disk, steelbook og 2 disk version i Bilka/Føtex. Selve filmen er den samme i alle versioner, det er blot Bilka/Føtex der ønskede at tilkøbe en ekstra disk.

Håber I kan bruge dette til noget?
Wink Jes

Edit: Fik også oplyst at Steelbook kun er udgivet i 2000 eksemplarer, men ved ikke om det er lidt eller meget her i lille Danmark.

Redigeret af Jessemand - 12-Marts-2013 kl. 14:33
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 16:58
Så har cdon igen filmene i "løs vægt" til 49kr på Blu-ray , fik bestilt dem jeg manglede. Havde for flere år siden købt de 4 boxe på Blu-ray , så ville ikke investere i den store box.....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 17:04
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Så har cdon igen filmene i "løs vægt" til 49kr på Blu-ray , fik bestilt dem jeg manglede. Havde for flere år siden købt de 4 boxe på Blu-ray , så ville ikke investere i den store box.....
MVH

Hvad har du så givet, for de resterende i alt? Der er jo en herinde, som har solgt, masser af boksen, til den sølle pris af 650kr.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <1 21222324>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu