|
James Bond Blu- ray |
Besvar | Side <1 21222324> |
Forfatter | |||
Kosire
Bruger Oprettet: 26-Februar-2013 Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så blev jeg også lige en lykkelig ejer af Bond 50 takket være Tjald
Så blev Bond lige opgraderet fra VHS til Blu-Ray! Redigeret af Kosire - 26-Februar-2013 kl. 21:57 |
|||
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu er den så røget ned i 8,99£ eller tæt på de 8£ den tidligere kunne forudbestilles til.
|
|||
mvh Infinity
|
|||
Jessemand
Super bruger Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Howdy folkens.
Nogen der kan give mig en forklare mig forskellen på 1 disc (har købt Steelbook) og den 2 disc bluray de sælger i bla. Bilka?
Efter hvad jeg kan læse mig til bag på de to udgaver indeholder de det samme - men kan det passe at der udgives en 2 disc version som blot indeholder det samme som 1 disc?
Jes
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Jessemand
Super bruger Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Flemming.
Kan godt være mig der har været for hurtig... men mente da det var BD. Tager lige et tjek næste gang jeg er forbi den lokale købmand! ;-) Jes
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan da også være, at jeg tager fejl. Men mener, at det var på den måde. Der er jo bonus på Blu-ray udgaven, men ikke på dvd.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Jessemand
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det VAR så en speciel BD-udgave. Vedhæfter for og bagside. Nogle eksperter herinde der kan hjælpe. Prøver dog også at skrive til SF! Umiddelbart ser det ud som et "bluff-nummer" for mig... Beklager billedkvaliteten. Taget med mobil i "dårlig lysforhold" og i indhold plastkasse! |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Meget mystisk. Hvad skulle der være på af ekstramatriale, som ikke er på i forvejen. Der er ligesom en del på den.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mystisk! Glæder mig til flere oplysninger!
|
|||
mvh Infinity
|
|||
Jessemand
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så kom der svar fra SF om mit mysterium: Den ekstra disk der er i Bilkas udgave af Blu-ray
versionen, er den samme disk som er ekstra materiale i den store Bond 50th
boks. Der er i alt 3 forskellige udgaver af Blu-ray på markedet, den
almindelige 1 disk, steelbook og 2 disk version i Bilka/Føtex. Selve filmen er
den samme i alle versioner, det er blot Bilka/Føtex der ønskede at tilkøbe en
ekstra disk. Håber I kan bruge dette til noget? Jes Edit: Fik også oplyst at Steelbook kun er udgivet i 2000 eksemplarer, men ved ikke om det er lidt eller meget her i lille Danmark. Redigeret af Jessemand - 12-Marts-2013 kl. 14:33 |
|||
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så har cdon igen filmene i "løs vægt" til 49kr på Blu-ray , fik bestilt dem jeg manglede. Havde for flere år siden købt de 4 boxe på Blu-ray , så ville ikke investere i den store box.....
MVH
|
|||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad har du så givet, for de resterende i alt? Der er jo en herinde, som har solgt, masser af boksen, til den sølle pris af 650kr. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Besvar | Side <1 21222324> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |