|
James Bond Blu- ray |
Besvar | Side <12345 24> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
MF1971
Guld medlem Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, men de 2 film er udgivet som enkelt køb i forvejen og de HAR danske undertekster, så man må formode resten også har det. Vil være mærkeligt at 20 film har danske tekster og 2 ikke har
Redigeret af MF1971 - 01-September-2012 kl. 09:49 |
|||
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er lige et par stykker, ud af dem alle, hvor der ikke står noget. Men mon ikke det er en fejl? For netop de to har været udgivet før.
Disc 9--The Man with the Golden Gun (Over five hours of content)
Commentary with director Guy Hamilton and the cast and crew.
Commentary with Roger Moore. Two featurettes. Original theatrical trailer, TV and radio spots. Photo galleries. 125 minutes run time. 2:35 aspect ratio. Widescreen format. Region free. Disc 16--Licence to Kill (Over six hours of content)
Commentary with director John Glen and cast. Commentary with producer Michael G. Wilson and crew. Three featurettes. "Licence to Kill" music video performed by Gladys Knight. "If You Asked Me To" music video performed by Patti LaBelle. Opening titles sequence. Original theatrical trailers. Photo galleries. 133 minutes run time. 2:35 aspect ratio. Widescreen format. Region free. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er nogle heftige skiver med hhv 5 og 6 t indhold, hvor selve filmen kun er på godt 2 t
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, det tegner til, at blive nogle super udgivelser.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
tempelrider
Bruger Oprettet: 18-August-2010 Status: Offline Point: 98 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
50th Anniversary Bond BOX (Blu-ray)
Jeg er kommet i tvivl, om det kan betale sig at slette ordre på Cdon? Er vi 100% sikker på dansk på alle film? |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
tempelrider
Bruger Oprettet: 18-August-2010 Status: Offline Point: 98 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Super, så har jeg bestilt hos Amazon
|
|||
kroeyer
Ny bruger Oprettet: 11-September-2012 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
På nuværende tidspunkt står der følgende under disc 9 og disc 16: "Offers no dubbed languages and no subtitles other than English.". Det virker jo ret entydigt, selv om det er meget mærkeligt at lige netop 2 film skulle være uden danske undertekster, når resten er med.
Hvis nogen med ved noget med sikkerhed, vil jeg rigtig gerne høre det, og ellers er der vel ikke andet for end at vente til tempelridder modtager sin boks. Fed fed boks der bare MÅ ejes. |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
De hidtil udgivne 13 Bond film er jo MED DK tekster, så man kan da formode at de to også er. Ellers må de supleres hen ad vejen med danske. Samme fremgangsmåde lavede jeg med Harry Potter US Special Edition Trunk med de første 5 film, hvor den første var uden tekster.
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og så ligger min box til Dispatching Soon. Uh, hvor jeg glæder mig.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Besvar | Side <12345 24> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |