|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() Sendt: 19-Juni-2009 kl. 01:53 |
Nogle der ved hvornår at James Bond box vol 4 komme på Blu-ray
![]() Det skulle jo komme samme med James Bond box vol 3, men er ikke til at se nogle steder ![]() |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
![]() |
Jeg har alle 4 sæt, så den er kommet. Jeg fik min sammen med vol 3. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
Det er længe siden jeg fik box 4 , fra dvdstrax http://www.dvdstrax.dk/index.php?SCREEN=item&item=175421 &department=&Group=31&Sector=10 så mon ikke den kan købes andre steder også , for det er jo ikke lige til at sige hvornår de kan levere den....PS jeg mener at jeg har set den hos elgiganten i tåstrup , men jeg er ikke sikker... MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Har nu værre rundt i div. butikke, og den er ikke til af opdrive nogle steder
![]() Det er meget god at den står hos www.dvdstrax.dk, men de ting de kan lev. skal jo tages med et stor gram salt (se en anden tråd om dette), derfor tør jeg ikke handle et sådan en sted ![]() Derfor er jeg ikke komme videre i min søge efter Bond box vol. 4 ![]() Redigeret af Startrek - 19-Juni-2009 kl. 10:20 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |