recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - James bond dvd. vs blu-ray?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJames bond dvd. vs blu-ray?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 07:57
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Man må da håbe at der er nogle der er interesse i at overtage James Bond mærket, mene at de har haft det til salg i over et år, og der har ikke vise sig en interesse købe, så måske er tide løbet fra James Bond og den 22 Bond film, så blive den sidst.

Ærgerlig at de ikke nåde at udsende alle Bond film på BD.
Læste den ene dag i business week at Time Warner kunne være interesseret i at overtage MGM, men til den rigtige pris da de enlig ikke havde behovet for at overtageWink. Kunne måske være at der en løsning på vej.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
TommyBoy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2010
Sted: Denmark Balleru
Point: 722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 15:14
De fleste BD afspillere opskallere DVD medier i meget imponerende kvalitet,
hvis man har en "billig" BD afspiller eller kun DVD afspiller, så kan de nye full HD projektore
og TV selv opskalere og frame interpolere, hvilket ser rigtigt godt ud efter min mening,
jeg har self hele JB samlingen på DVD og bare fordi man har fået BD og alt det full HD
betyder ikke at jeg smider min samling ud,
men alle VHF bånd og afspillere er drønet ud for længe siden.
Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2009
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 16:48
Jeg bryder lige ind med et hurtigt spørgsmål: Er det denne samling i nævner som den "nye" med ok billede etc.?

For jeg har altid godt kunne tænke mig hele samlingen (udover dem der står på hylden som vhs optaget for 15+ år siden), og må tilstå at jeg ikke er sikker på at jeg behøver dem i blå-stråle Smile
Mvh. Allan
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24802
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af Cami Cami skrev:

Jeg bryder lige ind med et hurtigt spørgsmål: Er det denne samling i nævner som den "nye" med ok billede etc.?

For jeg har altid godt kunne tænke mig hele samlingen (udover dem der står på hylden som vhs optaget for 15+ år siden), og må tilstå at jeg ikke er sikker på at jeg behøver dem i blå-stråle Smile
Det ser ud til at være den rigtige.
Her er den i elgiganten.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 17:50

Jeg har et sæt tilsalg
Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2009
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 18:50

Jeg har allerede bestilt, skulle have en masse andet også - ellers tak :)

Tak for linket Flemming, så er man da helt sikker på at det er en god handel!
Mvh. Allan
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Det ser ud til at være den rigtige.
Her er den i elgiganten.
Så hvidt jeg kan se, så denne boks udgave med 22 skiver = 22 film. Men kuffert udgaven er med dobbelt dvd´er dvs. der er også en skive med ekstra materiale til hver film, som for bond fans er et must have. Kufferten er dog kun med 20 film da den er fra 2006, men det er stadig en 4K scanning og med DTS lyd, sikkert den samme som bliver brugt i den nyere udgivelse "22"
http://www.moviezoo.dk/dvd-film/James-Bond-Ultimate-Edition-Collection_7391772398468
Er sikkert til at finde for små penge brugt eller som ny.

4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu