|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() Sendt: 02-Oktober-2008 kl. 20:40 |
Hvad skal man se, hvis man vil vide hvad det var der var så specielt ved James Dean, at han på sit korte liv (og spektakulære ende) blev sådan en legende i moderne tid?
Hvad kan man få på dvd, hvad kan man få i HD ? |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Vildt blod (Rebel without a cause) - den bedste af de tre film, han nåede. Mvh. |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Øst for Paradis
|
|
![]() |
|
dr.ralph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 243 |
![]() |
Manden var en genial og meget udtryksfuld skuespiller.
Han satte pige hjerter i brand og havde bare et glimt i øjet, noget magisk som hverken Tom Cruise, Brad Pitt, Nicloas Cage eller andre af de nyere skuespillere har haft på helt samme høje niveau. Hvis jeg skal sammenligne ham med en skuespiller fra i dag af, så kunne Jared Leto være en ny James Dean, men han er desværre nok allerede for gammel og har ikke helt samme format - men han har looket, glimtet i øjnene og en smule magisk over sig - men har kun set 3 film med ham, så har ikke ret meget at dømme ham på. James Dean havde et kort liv og en kort film karrierre - vil nok aldrig rigtig blive trumfet, pga. hans alt for tidlige død og hans fremragende pærstationer. Hans præstation som fulderikken i "Øst for Paradis" er svær at glemme, selvom jeg langt fra var født, da den film blev optaget, så har jeg set den talrige gange pga James Dean. |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Eller River Phoenix...Der jo også er død.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |