|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
Hej Thomas Er det for sent at hægte sig på ? Har fundet lidt penge på kistebunden .. |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
Thomas_4711 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-September-2004 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Hej Per Prøv at tage fat i Ole hos TC - Se min mail til Klaus. /Thomas |
|
![]() |
|
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
Hej Thomas Så er der røget en mail afsted til TC Kunne han sige noget om leveringstid ? |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
Thomas_4711 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-September-2004 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Hej Per Jeg har fået en lev. tid omkring 3-4 dage fra jeg har bestilt (fredag/mandag). Dette er forudsat at Jamo lagerfører højtalerne hvilket jeg regner med. /Thomas |
|
![]() |
|
![]() |
Spændende Er du ikke spændt på at høre subben ?
|
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
![]() |
Meget !!!
|
|
![]() |
|
![]() |
He he .. Vi får nok en melding |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
Klaus ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
HMMMM Har skrevet til dem efter din mail, men har ikke hørt fra dem!!. Gi´r det et par dage til. Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skrev mandag morgen .... Og venter stadig
![]() |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
Lupo8 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Jeg har ikke ret meget forstand på højttalere og den slags, men jeg er muligvis interesseret i 355-højttalerne, som jeg er blevet anbefalet flere steder. Må jeg iden forbindelse spørge hvorfor der er flere der vælger 2 x 355 og 2 x 325 frem for 4 x 355 - hvis det er 355'eren der er bedst? Hvilken pris endte I med at få det nævnte sæt til hos TC (altså kun for de 6 stk. højttalere og ikke noden DVD)? Edit 9/10 kl. 13:50: Er det et sæt magen til dette, som jeg fandt i en tysk butik, som I har snakket om her: http://www.mediacheckpoint.de/cgi-bin/mediacheckpoint.storef ront/DE/product/5709009835914?pid=psm&langnr=1 eller er der mere eller mindre i dette sæt i forhold til "jeres"? På forhånd tak! Redigeret af Lupo8 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Lupo8 Jeg endte på A serien ud fra design. Mht. A355 vs A325/305 mener jeg ikke der er det helt store behov til baghøjtaleren og derfor kan det godt være den lille model.
|
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
![]() |
Hva´så Thomas Er der dukket noget op med posten ? |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |