|
Jamo A3Sub.3 - hvad matcher til brugtprisen? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der må jeg desværre skuffe. En sub kommer ikke op på væggen - bedre lyd eller ej. Min stue må gerne stadig se lidt pæn ud. :)
|
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
Lige et spørgsmål til. Er der nogle der kender sammenligningen af denne Jamo sub, og HarboSound SUB10 ?
Læser kun vildt gode ting omkring HarboSound SUB10.. Den er dog nærmest umulig at finde til salg.. Men den tror jeg ville passe bedre ind i min stue. Især i størrelsen.
|
||
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
|
Nok fordi rigtigt mange af dem er gået i stykker..... Klaus Redigeret af KlausDM - 14-Juni-2014 kl. 21:42 |
||
![]() |
||
|
Nå for den. De holder måske ikke i længden?
|
||
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
|
Søg tilbage her på forum. Der var nok en grund til at de var så billige, elektronikken brænder af..... Klaus |
||
![]() |
||
|
Skidt alligevel. Anyhow. Har skaffet en Jamo til 200 kr, så kan jeg da hygge med den indtil videre :)
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |