recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jamo A402 HCS11
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJamo A402 HCS11

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
basco Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-September-2005
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Emne: Jamo A402 HCS11
    Sendt: 12-Juni-2008 kl. 13:12
Hejsa,
står og skal bruge et nyt anlæg til almindelig tv-kiggeri og så selvfølgelig til musik. jeg er ikke lydentusiast, så jeg er ikke vild med at skulle slippe mange tusinde kr. for et anlæg.
Jeg fandt denne http://www.kortlink.com/free/MD som ser meget fin ud.

Er der nogen kan fortælle mig, om det kunne være et fint lille anlæg til almindeligt brug?
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 1760
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2008 kl. 14:35

Har hørt det ude i en butik, og der lød det rigtig godt. Nu det jo ikke nemt at høre i en butik, da rummet er kæmpe, og intet er som hjemme i stuen.

Men alt i alt plejer de at være gode. Højtalerne og sub syntes jeg lød pænt.

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
GadgetFreak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-November-2004
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2008 kl. 23:07
Jeg havde oprindelig kig på A 102 HCS 5 til mit setup, men efter at have hørt dem i en butik, sammenlignet direkte med A 402 droppede jeg den ide. Jeg kan ikke sige om 402 var "vildt" gode, men de var i hvert fald langt bedre end 102.

Jeg var nu mest vild med at 102 kunne fås i hvide og var derfor ikke interesseret i 402. Jeg er nu endt med nogle helt andre højtalere.

Men som sagt, det var i en butik og udenomsstøj osv., men jeg synes man kommer rigtig langt for (din fundne) pris med både lille dvd-receivere og design højtalere og sub.

- Sebastian
Til top
basco Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-September-2005
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 10:15
Mange tak for input! Det er super fint. Tror jeg hopper på det anlæg så. Kan vist ikke gå helt galt til de penge :D

Tak for hjælpen.
Til top
GadgetFreak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-November-2004
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 14:35
De fik i øvrigt pæn omtale i What Hi-Fi? 06/2008 i en mini-test (Jamo A 405 HCS 5). De vandt ikke, men 4/5 stjerner og sættene kostede alle 600 pund, kun for højtalere.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu