|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LarsKnudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() Sendt: 01-Marts-2010 kl. 22:59 |
Jeg er blevet tilbudt et par Jamo Classic 8 for "billige penge" - som i jeg selv måtte komme med et bud da han ikke vidste hvad de var værd. En tur forbi dba.dk afslører at de kan anskaffes for 600 og audioreview er det eneste sted jeg kan finde noget info, som giver et blandet indtryk.
Hvis jeg køber dem skal de erstatte de fronter jeg har fra mit onkyo sat10 sæt (hvilket jeg ser frem til) og drives af min Onkyo TX-SR706. Jeg har dog ingen fornemmelse af højttalernes værdi eller evner. Er der nogen der har kendskab til højttalerne og eventuelt deres værdi? Jeg vil sætte pris på alle der har noget at byde ind med :) |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Nu er det godt 10 år siden jeg hørte dem, men jeg syntes dengang de spillede ganske okay.
|
|
![]() |
|
LarsKnudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() |
Havde godt nok på fornemmelsen at det var nogle gamle slagere, så tror jeg springer på dem - det kan vel ikke gå værre end jeg er et par hundrede kroner fattigere ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |