|
Jamo E8, hvad er det værd? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lennerta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2014 kl. 21:21 |
Overvejer at sælge mine gamle jamo højtalere for at prøve noget Boston akustik:-)
Men hvad er et sæt værd, det består af: E855 fronthøjtalere E8 surroundhøjtalere E8 centerhøjtaler E8 sub Har meget få brugsspor og fejler ikke noget:-) Mvh. Lennert |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde et sæt magen til som jeg solgt for 5k for 8 år siden
|
|
![]() |
|
Bamse82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
Hej,
Hvilken farve er det i? Hvor befinder det sig?
|
|
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|
![]() |
|
Lennerta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
Det er i kirsebær:-) kan sende billeder:-) det befinder sig tæt på Nykøbing mors 7900
|
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
For ca. 2 år siden købte jeg et sæt magen til på dba.dk
Dog med E870 fronthøjttalere, ellers bestående af samme sub, center og surround ht'er. Også i korsebær. Det gav jeg 2000,- for Håber det kan give dig en indikation. 😊 |
|
![]() |
|
Jeg tror bare det bliver brugt til surround på knægtens værelse😄 han er jovalligrvel 1 år;-)
|
|
![]() |
|
Centurion ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2017 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 5 |
Er det stadig til salg?
|
|
![]() |
|
Deaster ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2006 Status: Offline Point: 150 |
Efter 3½ år?
|
|
![]() |
|
Centurion ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2017 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 5 |
Mjaa, nok næppe så...
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvis du stadig er interesseret, så har jeg en Jamo E8 Sub.... M.v.h. |
|
![]() |
|
Ellers tak, fandt en anden løsning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |