|
Jamo E8 Sur |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
palledyret ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-August-2012 kl. 13:32 |
Jeg har nu et sæt tilbagesom fungerer perfekt. Sættet er i bøg. For at passe ind blev de malet med sort højglans maling. Som nu trænger til en opfriskning. Men derudover er de perfekte. Nogen der vil starte med et bud? Redigeret af palledyret - 19-August-2012 kl. 12:48 |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1844 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er det ?
|
|
![]() |
|
palledyret ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() De er sådan nogle her.
|
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
ARH ØV!
Jeg har ledt efter et par E8SUR i lang tid (men synes at de få der solgte dem ville have lige lidt vel rigeligt for dem) Så her forleden valgte jeg så at købe 4 x Jamo E805 istedet. Af ren interesse, hvad er din mindstepris så? ![]() Bytte et sæt med et sæt E805?
![]() Redigeret af Hi Fi Dwarf - 14-August-2012 kl. 21:02 |
|
![]() |
|
Jeg er ikke interesseret i bytte og har ikke tænkt meget over hvad jeg skal have.
Men hvad vil du give hvis du er interesseret? |
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
Ok. Well it was worth a try..
![]() Men for 4 dage siden ville jeg godt have smidt en plovmand efter et sæt. (selvom de er malet... Går efter kirsebærfarve)
Redigeret af Hi Fi Dwarf - 14-August-2012 kl. 21:14 |
|
![]() |
|
Jamen det er der jo ikke noget at gøre ved.
|
|
![]() |
|
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
Hvor i landet befinder de sig?
|
|
![]() |
|
De befinder sig på Amager i København men kan godt sendes hvis det er.
|
|
![]() |
|
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
Ok. Har du et par billeder af dem? "Trænger til en opfriskning" kan betyde mange ting
![]() |
|
![]() |
|
Jeg kan tage nogle i morgen. Men det betyder at malingen er skallet af og skal have et nyt lag.
|
|
![]() |
|
Her er som lovet et par billeder (i startindlægget). Malingen kan let pilles af (er lidt plastik agtig) så de letter kan genopfriskes.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |