|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
![]() Sendt: 21-Januar-2008 kl. 08:31 |
Jeg har et sæt Jamo S3 højttalere fra slutningen af 80'erne eller begyndelsen af 90'erne, som jeg er ret glade for. I lørdags begyndte den ene af dem at brumme, ved halvhøj musik. Jeg skillede derfor højttaleren ad, og kunne se at membranen på mellemtonen var perforeret, og når jeg rørte ved den faldt membranen bare fra hinanden. Hvor kan man købe reservedele til sådan nogen og kan det betale sig? |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Det kunne måske være en ide at kontakte Jamo: http://www.jamo.dk/ |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
![]() |
Ja, det er da en mulighed. Men det kunne jo være, at der var et sted på nettet, hvor man kunne bestille reservedele til højttalere. Jeg kunne forestille mig, at originale reservedele købt hos jamo er dyre. |
|
![]() |
|
![]() |
Nu folk har fået fri for arbejde, opper jeg lige min tråd, så andre måske kan hjælpe! :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |