|
Jamo til Pioneer VSX-920 |
Besvar |
Forfatter | |
jensoest
Bruger Oprettet: 22-December-2009 Status: Offline Point: 206 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Marts-2024 kl. 17:24 |
Jeg forsøger at koble højtalersættet Jamo SAT200II + Jamo SW200II til surround receiveren Pioneer VSX-920. Satellithøjtalerne går som anvist gennem subwooferen.
Lyden er flad, dåseagtig og med begrænset bas. Jeg har prøvet snart sagt alt for at finde fejlen. Jeg husker, at lyden var ok, da jeg havde det samme højtalersæt koblet til en Yamaha stereo receiver for 20 år siden. Er der noget fundamentalt der gør, at højtalersættet ikke kan anvendes med VSX-920? Redigeret af jensoest - 27-Marts-2024 kl. 17:30 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19444 |
Funktioner
Tak(0)
|
To råd:
1. Vær sikker på at forstærkeren står til to kanaler (stereo) og at subwoofer er slået fra. 2. Den der “cookie concent” ting du har i din browser, har lige afsløret hele din browserhistorik….. fjern den, den gør ikke noget godt for dig….. Klaus
|
|
jensoest
Funktioner
Tak(0)
|
Den er indstillet til kun at have to fronthøjtalere og ingen subwoofer.
(fejlen med consent opstår, når jeg laver indlæg via Brave på iPad) Redigeret af jensoest - 27-Marts-2024 kl. 17:56 |
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1596 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du koblet subwoofer på front og fra sub til satelitter?
|
|
jensoest
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er opsætningen. Og så er receiveren indstillet til, at de to Front højtalere er Large.
Redigeret af jensoest - 29-Marts-2024 kl. 08:06 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |