|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MAtzen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 09-Juli-2009 kl. 14:06 |
Hej recordere.dk
jeg står jeg vil ud og købe nyt anlæg til mit værelse, til nogle små privat fester ;) (dog ikke noget most at de skal kunne klarer dette) jeg har 4000 kr at gøre godt med jeg har fundet 2 forskellige anlæg, men jeg er selvfølgelig os åben for andre muligheder. 1. mulighed helt nyt Yamha sæt til 4000 kr: Højtaler: Yamaha NS 555 3-vejs basrefleks Effekt: Max 250 watt Diskant: 2,5 cm Mellemtone: 13 cm Bas: 2 x 16 cm Frekvens: 35 Hz - 35 kHz dvd Yamaha DVDS663T forstærker Yamaha RX397T 2x55w DIN 4Ohm http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/sto re -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformat ion- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k000022m2MZM-?Produc tID=xv XD4QFHnnYAAAEgaHlYUqjW&CatalogCategoryID=L5XD4QF He8AAAAE OABA03xiY ------------------------ 2. mulighed: brugt Harman kardon avi200II. 5.1 dolby digital pro logic II, 75 ægte rms watt pr udgang. Jamo classic 10 Rms: 180 watt Peak: 250 watt Ohm: 6 1 stk. 1" dome tweeter til omkring 3500 kr http://www.hifigalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=15418 ---------------------------------------------------------- hvilket af sættene er bedst til prisen? og hvor stor er forskellen på de 2 slags højtaler? noget godt og dårligt ved de 2 sæt? |
|
/// Jacob Matzen
|
|
![]() |
|
stubben ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
|
![]() |
|
stubben ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej Jacob,
Hvis du ender med den 2 løsning, så har jeg et par jamo classic 10 til salg til en god pris:) //Mikkel |
|
![]() |
|
MAtzen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
hej Stubben..
ellers tak, jeg har købt andet.. (: // jacob |
|
/// Jacob Matzen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |