|
Jan og Ninas hjemmebio |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så falder de jo ned af hylderne!!! ;-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Der skal jo laves stop så de ikke falder ned ;-p
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
1,95 m til loftet... avs, den var ikke gået i vores familie
![]() Selvom det er lidt for minimalistisk til min smag (og jeg er ellers ret minimalistisk i forvejen), så er det lækker lavet med kablerne. Det ser næsten helt "forkert" ud med den forstærker uden et eneste kabel langs panelerne. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
badedyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2012 Sted: Karup J Danmark Status: Offline Point: 43 |
Hej
Tror jeg synes det ville se dumt ud hvis de blev vinklet nedad selvom jeg da godt kan se det nok ville være bedre. Højden er fordi man går forbi den ene højtaler hele tiden og hvis den kom længere ned vil man gå ind i den og meningen var at de skal visuelt forsvinde lidt og det synes vi er lykkes ok når man ser det IRL. Da der kun er 1,95 m til loftet kommer det nemt til at virke klemt det var osse derfor det skulle være enkle højtalere og de må ikke fylde for meget er osse derfor vi har gjort så meget ud af at skjule alle kabler. Men tak for de positive kommentarer og de gode råd :-) Hilsen Jan
|
|
![]() |
|
badedyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2012 Sted: Karup J Danmark Status: Offline Point: 43 |
Hej igen
De 1,95 er til spærene og hverken min kone eller jeg er over 1,80 så går det *GG* Men er ikke et hus til høje mennesker ![]() Hilsen Jan
|
|
![]() |
|
forøvrigt det med kassen med forstærker og resten i voldte mig osse lidt bøvl med hvor mange strømstik der skulle være og ikke mindst hvor, samt sidder der en kontakt lidt derfra hvor jeg kan slukke det hele så jeg kan spare lidt strøm. Men bag ved forstærkeren synes jeg nu der er rigelig med kabler ![]() Hilsen Jan
|
|
![]() |
|
Laminat ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-December-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 39 |
Super flot og stilrent setup
![]() og som skrevet før burde du vinkle dine fronter lidt ned af, hvilket jeg tror vil give et mere "naturtro lydbillede"
|
|
Monitor audio Gx 200, GXC 150, RXFS, B&W PV1, Musical Fidelity M6 PRX, M6 PRE, M3 CD Yamaha RX-A820 LG BD390, Dune HD Smart H1, Luxman PD-350 T+A CD2000, Panasonic TX-L55WT50Y, Synology DS 411+II
|
|
![]() |
|
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
Fint med skjulte kabler - det er altid positivt :)
Den der trappe der skulle gøre det umuligt med gulvhøjttalere - hvor er den henne? Det ser da ud til at der - i hvert fald foran - er plads til gulvhøjttalere.. er trappe en eufemisme for kone?.. ![]() Hænger surroundhøjttalerne på bagvæggen? Hov, de der keramikfugle på centeren - den var ikke gået hos mig..
![]() Redigeret af Simon, TC - 18-Juni-2013 kl. 17:10 |
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
Hej
Det med trappen er god nok der sgu ikke plads (har prøvet) og fuglene gør jo at konen mener at hun så også skal gøre anlægget rent når hun også bruger ![]() Men kan desværre ikke flytte højtalerne uden det vil virke åndsvagt men man skal måske se det IRL for at forstå det med dem ![]() Hilsen Jan P.S. Tak for det megen ros
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |