|
java opdatering |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 19:49 |
Har fra flere af mine bekendte fået at vide, at de ikke kan opdatere java, og således ikke kan komme i banken :-)
Min java virker, men hvis jeg går ind på java.com eller Oracle.com kommer der når man prøver at downloade en ny java en side frem, der fortæller at siden ikke kan tilgås? Nogle der ved noget om det? Niels |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oracle's download-site ser ud til at være nede - det varer nok ikke længe... Her er en liste over tilgængelige downloads til offline-installation:
http://www.java.com/en/download/manual.jsp |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
ofline-forbindelserne siger det samme, og javasiden har været nede et par dage nu (i følge mine venner).
Willy |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Det var bare for at give et link med en oversigt - kunne godt se at de også fejlede. Kan se at andre også melder problemer og har gjort det i knap 2 døgn nu - besynderligt. Her er et alternativt link, hvis du gerne vil have opdateret:
http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/jre7-downloads-1880261.html |
|
![]() |
|
jeg opgiver for i dag, men det er mærkeligt at der ikke er oplysninger om fejl på download.
MVH Niels |
|
![]() |
|
- hvis du vil opdatere kan du fint bruge det link jeg har givet til oracle - det er testet ;-)
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Jamen tak for kaffe!
![]() ![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19567 |
Alene det faktum at java forsøger at hælde bloatvare ned på folks computere, burde få NemID til at søge alternativer hurtigst muligt!
Klaus |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Tipsens link er også tilføjet Bogmærker! Og glemte at tilføje, at der ikke var skrammelware slæbt med optateringsfilen via linket.
Redigeret af turbo2 - 13-Oktober-2013 kl. 21:41 |
|
![]() |
|
nhj4 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
hej der!
der er nu ikke nået galt her http://java.com/en/ vis tingene ikke virker, så prøv at søg hjælp her http://www.spywarefri.dk/ Redigeret af nhj4 - 13-Oktober-2013 kl. 22:30 |
|
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|
![]() |
|
Hej og tak, det virkede. Skulle gennem en lang telefonsamtale til Spanien og vi fik selvfølgelig installeret en 64 bit udgave først (kan ikke se hvad hun laver) men derefter gik det fint, og ingen spyware :-)
MVH Niels |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |