recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - java opdatering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

java opdatering

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 23:35
Oprindeligt skrevet af abacus abacus skrev:

Skulle gennem en lang telefonsamtale til Spanien og vi fik selvfølgelig installeret en 64 bit udgave først (kan ikke se hvad hun laver)


Teamview er genialt!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 06:38
Hmm...Mit java har ikke virket i et halvt år. Det virker ikke på den stationære, eller på netbook'en. Jeg kan få det til at virke på min Sony Vaio, men kun via Firefox og jeg får altid besked på at den er forældet,

Jeg har forsøgt at opdatere den et hav af gange, men får altid besked på et eller andet med "file currupt" eller lignende. Jeg har fjernet det helt en del gange, og downloadet det på ny, men det hjælper heller ikke.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 07:36
Har just opdateret en win 7 maskine, først verify java, dernæst en ny installation. Oplevede ingen problemer overhovedet.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 07:38
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Hmm...Mit java har ikke virket i et halvt år. Det virker ikke på den stationære, eller på netbook'en. Jeg kan få det til at virke på min Sony Vaio, men kun via Firefox og jeg får altid besked på at den er forældet,

Jeg har forsøgt at opdatere den et hav af gange, men får altid besked på et eller andet med "file currupt" eller lignende. Jeg har fjernet det helt en del gange, og downloadet det på ny, men det hjælper heller ikke.
Der skulle vel ikke være Bullguard antivirus installeret, dette software måtte jeg afinstallere hos en kollega, ellers ville java ikke starte op.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 09:17
Hvis man ikke ønsker at den skal installere toolbars og tilsvarende ved en opdatering/installation.
Så kan man lave følgende ændringer i registry.

Nedenstående med blåt skal kopieres ind i en tekstfil og gemmes i en fil som slutter på ".reg"
Man kan eksempelvis kalde filen for stop_java_sponsers.reg.
Man gemmer indstillingerne i computeren ved at dobbeltklikke på filen. Som i tydeligt kan se indeholder det intet farlig kode, men det laver en indstilling som java installationen læser og undlader at installere reklame.

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\JavaSoft]
"SPONSORS"="DISABLE"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\JavaSoft]
"SPONSORS"="DISABLE"
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 09:25
Man kan også bare bruge ninite.com. Det er bare genialt og det virker hver gang uden bloatware.
/Peter
Til top
antilles Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Januar-2009
Sted: BallerupDenmark
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér antilles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Man kan også bare bruge ninite.com. Det er bare genialt og det virker hver gang uden bloatware.
+1 på den du! Smile
Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abacus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 00:35
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af abacus abacus skrev:

Skulle gennem en lang telefonsamtale til Spanien og vi fik selvfølgelig installeret en 64 bit udgave først (kan ikke se hvad hun laver)


Teamview er genialt!

Klaus


Kan ikke finde så meget om Teamwiew, brugsforvirring eller test/omtale.
MVH
Niels
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 06:15
Teamviewer - fjernstyr en anden persons computer. Jeg bruger det privat til svigermors computer og erhvervsmæssigt til læssevis af kunder. Nå ja og så kan du også få en iPad klient, så du kan fjernstyre "på farten".

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abacus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 10:28
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Teamviewer - fjernstyr en anden persons computer. Jeg bruger det privat til svigermors computer og erhvervsmæssigt til læssevis af kunder. Nå ja og så kan du også få en iPad klient, så du kan fjernstyre "på farten".

Klaus


Bare et problem, det er forbandet dyrt for at kunne hjælpe en ven en gang imellem :-)
MVH
Niels
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af abacus abacus skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Teamviewer - fjernstyr en anden persons computer. Jeg bruger det privat til svigermors computer og erhvervsmæssigt til læssevis af kunder. Nå ja og så kan du også få en iPad klient, så du kan fjernstyre "på farten".

Klaus


Bare et problem, det er forbandet dyrt for at kunne hjælpe en ven en gang imellem :-)
MVH
Niels

TeamViewer er gratis til privat brug:

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af abacus abacus skrev:


Bare et problem, det er forbandet dyrt for at kunne hjælpe en ven en gang imellem :-)


Dyrt, ja helt vildt ;-)
For en halvnærig jyde som mig er det den rette pris (gratis).


Klaus

Redigeret af KlausDM - 15-Oktober-2013 kl. 12:01
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu