|
JBJ's nye setup |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
JBJ2205 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2013 Sted: Vejle Danmark Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-September-2013 kl. 21:07 |
||
Nye billeder længere nede på siden.. Hej alle.. Tænkte det nu er tid til at vise mit lille nye og enkle anlæg.. Har aldrig været den der gik op i store højtalere, men tænkte, at nu skulle man prøve at have noget bedre lyd i sin dertil ny-renoverede lejlighed! Setup består af: Denon Avr-x2000 5x Dali fazon sat 1x Cambridge minx-300 ![]() Front ![]() Front right, sub og center ![]() Front left og center ![]() Sub ![]() Surround left ![]() Surround right ![]() Receiver Håber i vil tage godt imod det :) //JBJ2205
Redigeret af JBJ2205 - 13-September-2013 kl. 13:00 |
|||
![]() |
|||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hejsa jbj
Det ser jo bare godt ud, men har du vasket linsen i leverpostej? Haha, næsten ikke til at se noget i alt det genskin ;) Spøg til side, ser rigtig godt ud, det spiller sikkert hamrende fint i forhold til størrelse... Sidste gang jeg hørte fazon synes jeg de var ganske udmærket i hvert fald! |
|||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Jeg synes at det ser rigtigt spændende ud, men jeg synes lige som Rasmus at vi kunne få noget mere ud af dit setup, hvis du kunne komme med lidt bedre billeder
![]() |
|||
![]() |
|||
JBJ2205 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2013 Sted: Vejle Danmark Status: Offline Point: 31 |
||
Jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for bedre billeder, men min iphone 4 er sku ved at være lidt slidt! haha.. Så tror vi kalder det ridser/støv fremfor leverpostej ;D Må se om jeg kan låne kærestens.. Havde godt selv tænkt at billeder er elendige!
Men tak for responsen, trods billedkvaliteten :)
|
|||
![]() |
|||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
||
Haha ser ud som om bagcoveret bare er lidt fedtet ;)
Men ja, vi elsker billeder, så hit med dem ;) |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Intet fedt, hvis bare det var det! Så var der allerede kommet nye billeder ;)
|
|||
![]() |
|||
||
Øv :)
|
|||
|
|||
![]() |
|||
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
||
Minimalistisk og enkelt. Jeg har ikke hørt højttalerne men du må fortælle lidt hvordan du oplever lyden?
![]() Mangler der ikke lidt pynt hist og her? Hvor stort er dit tv og hvad er det for en mærke? Nok spørgsmål. hehe,fint ser det ud! ![]() |
|||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|||
![]() |
|||
||
Minimalistisk og enkelt, præcis det jeg gerne ville opnå! Og mht pynt?? Lidt er der da, men i mine øjne er små ting rod (og det er ikke myntet på nogen og skal ikke tages personligt af nogle, det er mig der har et problem ;D hahaha).. Tv'et har jeg med vilje undladt, det er et gammelt skrummel: Bravia kdl46-w4000, ikke det store at berette om der! :p Og højtalerne, i min verden har de en kanon lyd! jo, du får mere lyd i større højtalere, men i min verden må de også gerne passe ind i den stil man nu har, og det gjorde disse i deres enkle design og højglans hvid :) Valget stod mellem dem og B&W M-1, og valget var klart, mener Fazon saten har langt renere lyd!! |
|||
![]() |
|||
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
||
så er du jo i hus med dit mål. godt ord igen ![]() hvordan er sammenspillet imellem subwoofer og højttalerne?
|
|||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|||
![]() |
|||
||
Jeg syntes personligt den sub spiller sindssygt godt.. Selvfølgelig kan man få alternativer der giver den røvfuld!!! Men med henblik på størrelse, så syntes jeg virkelig den gør et stort stykke arbejde for resten af anlægget.. Så subben er jeg ovenud tilfreds med! Højtalerne lyder i mine ører helt kanon. Der selvfølgelig ikke det store bund i dem da det er lidt "mission impossible", men både mellemtone og diskant klinger fantastisk.. Ikke for dyb, og ikke for skinger!
|
|||
![]() |
|||
||
Så er der nye billeder, bedre kan kammeraet ikke gøre det! Nu ved højlys dag :)
![]() Front, center og sub ![]() Front, center og sub ![]() Surround left ![]() Surround right ![]() Front right ![]() Receiver
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |