|
JBL L100 1800 kr SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2015 kl. 11:46 |
For en kammerat sælges et sæt JBL L 100 af den lidt nyere model.
De sælges for den særdeles favorable pris af 2500 kr Grunden til den billige pris er dels at han gerne vil hurtigt af med dem, og at centerdomen mangler i basenhederne.. Det har dog ingen som helst indflydelse på lyden. Ellers er de i fin stand med bitte små brugsspor. Befinder sig i Hasselager/Aarshus syd ![]() Redigeret af Ning - 31-Januar-2016 kl. 15:18 |
|
Ning
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6396 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var ikke meget bonusinfo
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Havde en finger der tænkte hurtigere end min hjerne :-)
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Okay vi tager en rask beslutning og sætter prisen ned til kun 2000 kr....
Det er sådan ca 15% af nyprisen :-)
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Kan du garantere at lyden er 100% ok? I så fald kunne jeg godt være interesseret.
|
|
![]() |
|
Prøv at læse denne her:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=102379&KW=ning
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Jeg får højttalerne hjem til mig i weekenden, sælger har ikke rigtig mulighed for at tilbyde prøvelytning.
SÅ jeg får dem lige gransket nøje, og tager et par bedre billeder.
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Nu har jeg haft dem stående hos mig i ca 3 uger. Jeg kan sige at de spiller rigtig godt, bassen fejler absolut ikke noget
![]() De er som skrevet tidligere nu sat net til 2000 kr Min kammerat som er sælgeren er villig til at lege fragtmand (inden for en radius af 70-80 km fra Aarhus) hvis der er en køber uden bil ... ![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
kme ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
er der frontstof med?
|
|
![]() |
|
Ja da.... der er 2 små steder på den ene hvor det er gået lidt løs i kanten, det skal blot lige limes.
Hvis du kigger godt efter kan du se det øverst på frontstoffet ![]() Den var lige lille nok, prøver lige igen ![]() Redigeret af Ning - 13-Januar-2016 kl. 22:00 |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Så må vi jo prøve med et weekend-tilbud...
1800 kr måske kan levering i Østjylland indgå i prisen
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
ellegalant ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2016 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 2 |
Hej er de solgt og hvor i landet befinder de sig?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |