recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JBL LS Hometheater (nye billeder)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JBL LS Hometheater (nye billeder)

Besvar Besvar Side  <1234 62>
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 07:27
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Ligger det i optikken?

Det er Zoom funktionen, så den zoomer ud så det passer til 2.35, man får så ikke det samme resultat som med anamorfisk linse, men det er nu en meget smart feature.

lidt det samme som et masking lærred gør - man kaster black bars over og under lærredet.?
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 08:31
Jeg har sagt det før: Fed bio! Smile Er så misundelig på dit cinemascope lærred - det ser bare bedre ud!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 13:14
Mangler vi ikke en liste over udstyret Tongue
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Maj-2011
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 15:24
Jeg laver en liste i aften hvilke jeg også skrev tidligere, jeg fik først oprettet mig i går aften, men skal nok få det gjort.Wink
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 21:01
Så kom der lidt tekst på :) sig lige til hvis jeg mangler noget info omkring de forskellige ting

Redigeret af martin_p - 12-Maj-2011 kl. 21:02
Til top
J.Skovgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-September-2007
Sted: Denmark
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Skovgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2011 kl. 02:36
Rigtig flot hjemmebio. Clap

Ville også godt selv have en stor kælder, med højt til loftet, men jeg må nøjes med et værelse, men det går så også endda. Smile
::::::::
J.Skovgaard
Til top
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Udlandet
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2011 kl. 22:01
Über lækker bio :)!
Hvor ofte ser du film? Det må da være fristende med sådan et lækkert setup.
Til top
Bruger udmeldt 6 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 6 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2011 kl. 22:04
Godt gået Hug Jeg vil gerne snart ud at se din bio.

Er den kalibreret din Panasonic?

Hilsen Ole

Redigeret af Lexicon forever - 23-Maj-2011 kl. 22:06
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 06:15
Oprindeligt skrevet af gullip gullip skrev:

Über lækker bio :)!
Hvor ofte ser du film? Det må da være fristende med sådan et lækkert setup.
Jeg ser film et par gange om ugen hvis jeg kan komme til det, hvis du forstår :) og ellers hører jeg også en del musik  Tongue
Jeg har lige bestilt Molton scenetæppe, så der kommer forhåbentligt snart nye billeder :)

Og tak for ros :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 06:18
Oprindeligt skrevet af Lexicon forever Lexicon forever skrev:

Godt gået Hug Jeg vil gerne snart ud at se din bio.

Er den kalibreret din Panasonic?

Hilsen Ole
Hey Ole

Nej den er ikke kalibreret, da jeg fik afvide det ikke var nødvendigt. Det siges at hvis man kører biograf profilen som ligger i pannyen, så skulle den være tæt på optimal Smile men hvad ved jeg ?
Det ville da være rart hvis billedet kunne blive bedre Wink
Jamen Ole du kommer bare forbi, du skal endelig bare sige til Wink
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 20:52
Så fik jeg endelig bestilt Molton scenetæppe i rød, der skal sidde i hver sin side af lærredet Smile
Til top
Bruger udmeldt 6 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 6 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 21:04
Oprindeligt skrevet af martin_p martin_p skrev:

Så fik jeg endelig bestilt Molton scenetæppe i rød, der skal sidde i hver sin side af lærredet Smile
Samme som mig. Mit skal bare være i sort Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 62>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu