|
JBL LS Hometheater (nye billeder) |
Besvar | Side <12345 62> |
Forfatter | |
martin_p
Guld medlem Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit passer bare bedst i farven rød, da gulvtæppet også er rødt. fandt lidt inspiration på cso's hjemmeside http://www.cso.dk/00219/00694/00698/ |
|
martin_p
Funktioner
Tak(0)
|
Findes der en færdig kalibrering af Panasonic AE4000 på nettet, man eventuelt kunne prøve at kalibrere sin egen efter? |
|
Bruger udmeldt 6
Super bruger Oprettet: 19-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 412 |
Funktioner
Tak(0)
|
Muligvis et eller andet sted. Men det svinger jo fra rum til rum, med lysforhold osv. Så en sådan "all include" kalibrering kan du ikke rigtig bruge. Synes udfra din billeder at den ser ud til at stå rimeligt, dog lidt overmættede farver. Men nu kan der jo være flere ting som spiller ind bla. kameraets kvalitet osv.
Eller kan du jo prøve dig frem, ved selv at kalibrere den Du skal dog vide hvordan det skal se ud, ellers er det svært at ramme noget som helst.
|
|
martin_p
Funktioner
Tak(0)
|
Tror det ville være nemmere at få otto ud og ordne det for mig. Men synes selv farverne er rigtig gode, men igen, hvis det kan blive flottere, så kunne det være et plus. Kigger du forbi en gang? |
|
Tsunde
Guld medlem Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super fedt setup, dybt misundelig :)
Kan dem på bagerste række de noget? |
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
martin_p
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Tsunde
Guld medlem Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, er selv neget i tvivl om hvilken møbler jeg skal have i min, regner med en sofa og så 2 stole eller et par Fatboys måske. For selv om jeg heller ikke regner med at få fuldt hus så tit er det bare lidt surt når det sker, og folk så skal sidde på gulvet
|
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange bruger disse stole i hjemmebioer: http://www.jysk.dk/130/133/3698141/a/catalog-sales
Koster ikke alverden og skulle være behagelige at sidde i.
|
|
martin_p
Funktioner
Tak(0)
|
Så kom mit Molton stof i dag :) så nu skal det lægges op og hænges op, dejligt!
|
|
martin_p
Funktioner
Tak(0)
|
Har fået hentet Molton tæppet i dag nede på posthuset, and you know what Jonas? MAN KAN godt få Molton i 3x3 meter, selvom min kontakt hos thomann sagde det ikke kunne lade sig gøre. Jeg har ihvertfald fået et scenetæppe der måler 3x3 meter, så jeg er super glad :)
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan! Synes heller ikke det gav nogen mening at man ikke kunne købe i metermål. Så udelukker de i hvert fald mange mulige kunder. Glæder mig til at se billeder!
|
|
martin_p
Funktioner
Tak(0)
|
Er det muligt at anskaffe sig en rørforstærker til 5000kr ny som brugt, hvis man skulle køre stereo lyd ved siden af sit surround setup? Jeg har ladet mig fortælle at min HK 355 ikke skulle være super god i stereo, selvom jeg har en signature 1.3 indeover.
Er en rørforstærker ikke bedst til stereo lytning eller........?
Nu aner jeg INTET om det spørgsmål jeg stiller, så bær over med mig.
|
|
Besvar | Side <12345 62> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |