|
JBL LS Serie Nu med 2 Subs |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
Therock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 586 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Martin
Jo det kunne også være en mulighed, har du set dem i action ?
|
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Jeg har selv en ae4000 og den er super fed efter min mening
|
|
![]() |
|
Therock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 586 |
Aha, hvor har du handlet denne henne ?
|
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Sound2vision i viborg
|
|
![]() |
|
Redigeret af Therock - 10-Juni-2011 kl. 07:29 |
|
![]() |
|
Redigeret af Therock - 10-Juni-2011 kl. 07:29 |
|
![]() |
|
Redigeret af Therock - 10-Juni-2011 kl. 07:30 |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
Du handler hurtigt
![]() Ser fedt ud det hele! Godt valg af højttalere. Redigeret af Jonas_h - 10-Juni-2011 kl. 07:43 |
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
WOW very nice!!!!
Hvor meget måtte du af med for lærred. Hvor lang er kassetten på sådan en 106"? Overvejer selv at få lærred i stuen.
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
Tak Jonas,
Jeg bruger BenQ W6000 da den er meget lystærk, og da jeg ikke helt kan dæmpe som i en rigtigt "semiprof" hjemmebio, men skal have det i stuen, så faldte valget på den. Og ud af boksen synes jeg det er godt. Og ja, er rigtigt glad for disse JBl`er. Sammen med de 2 stk 12" subs har jeg, (synes jeg selv) en fantastisk lyd til menneskepenge ![]() BigRaj, jeg fik et meget billigt i HifiKlubben de havde liggen i kælderen ![]() ![]() Jeg har så også for et stykke tid siden købt Denon 4311 og SACD afspiller samt BenQ hos dem Lærredet er fra ende til anden 246 cm
Redigeret af Therock - 10-Juni-2011 kl. 09:53 |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
Jeg valgte selv BenQ projektor af netop denne grund.. Har lyse vægge og stort lærred og vil have et så lysstærkt billede som muligt. Valget var let! Har faktisk aldrig hørt LS'erne til andet end musik, men er overbevist om, at de gør det mindst ligeså godt. Generelt er jeg bare JBL-fanboy som du kan se i min signatur
![]() |
|
![]() |
|
Ja sættet er fremragende til surround
![]() OG det er da godt nok et fedt setup du også har.. det kunne jeg godt tænke mig og høre en dag.. Wauw Jeg er i København næste uge
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |