recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JBL LX 1  var dette anset som gode højtalere ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JBL LX 1 var dette anset som gode højtalere ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Blix Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-August-2013
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: JBL LX 1 var dette anset som gode højtalere ?
    Sendt: 01-November-2013 kl. 01:38
Min svigerfar havde havde en JBL LX 1 center og et par JBL LX 1 baghøjtalere stående som jeg måtte få, da han ikke brugte dem længere. Prøvet og søge lidt på nettet omkring info omkring disse, men intet fundet desværre. Så tænkte jeg ville spørge herinde om der er nogen der kender til disse ældre af dato højtalere. Og om jeg måske ville få et bedre 5.0 setup ved at udskifte mine Dali Concept center og baghøjtalere til disse.

Til at drive mit system bruger jeg en Marantz SR 6007 og mine fronter er Celestion A1. Og har lært netop via mine front højtalere at alder, ikke nødvendigvis skader hvis man har behandlet sine højtalere godt.

Så tænkte jeg ville tage chancen herinde og høre om nogle kender til disse JBL'er og hvad jeg måske kan forvente af dem. Min svigerfar fortalte i sin tid var de regnet som et par gode mid end højtalere, men tænker jeg lige ville høre med jer herinde.

Alle indputs modtages gerne.

Hilsen Blix
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu