|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
yakov ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 22-April-2009 kl. 10:00 |
jeg er ved at overveje at købe noget surround system. og jeg har overvejet noget JBL ES serie. har af en eller anden ukendt grund fået ind i hovedet at det er et godt mærke, men nu vil jeg så hører om der er nogle der har nogle erfaringer med det eller ved noget om det er godt. evt. i forhold til andre mærker? har set lidt på: http://cinemagic.dk/shop/jbl-es-hoejttalerpakke-4469p.html eller måske et af de lidt størrer sæt.
på forhånd tak. Yakov |
|
![]() |
|
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() |
Jeg ville gå uden om ES-serien. Jeg har selv et sæt JBL
ES10 som baghøjtalere og er ikke helt tilfreds med diskanten. Bassen er der ikke meget af, hvilket jeg heller ikke havde forventet. Men da jeg testede dem med en gang musik må jeg sige der er langt op til mine XTZ'er mht. diskanten og mellemtone. Jeg er ikke helt sikker på der er tale om samme diskant i resten af ES- serien men har en anelse om det. |
|
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |