|
JBL sva1500 7.0 surround sæt |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 385 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De har en følsomhed på 88db, så de kræver ikke såååå meget, men vil da sige at de lyder bedst hvis der er en lille smule krudt bag
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Jeg har ikke helt afskrevet dine HTére (endnu). Jeg er lidt i tænkeboks, ikke så meget pga prisen, men fordi vores stuen ikke helt egner sig til 6 stk af disse.
Til gengæld har jeg lige et tillægs spørgsmål. De standere du har fået lavet. Foden på dem ser ret lille ud. Hvor stabilt står de egentlig? (Det er svært at tyde ud af billede, men umiddelbart ser de meget små ud i forhold til højtaleren). |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Kandersen@ Foden/røret fyldes med sand, så tror ikke de sådan lige vælter
![]() |
|
![]() |
|
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 385 |
Ja foden er til den lille side, men som kampus skriver, så er den fyldt med sand, så der skal da lidt til at de vælter
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Ahh en detalje jeg ikke lige var klar over.. Måske værd at nævne.. eller, nå ja det blev den så nu
![]() Spanky - Er dine højtalere kun til salg samlet? |
|
![]() |
|
Det kommer lidt an på hvor mange du ku tænke dig 😊
Vil jo gerne af med så mange af dem som muligt |
|
![]() |
|
Kunne sagtens tænke mig dem alle
![]() Men som nævnt tidligere, så har vi ikke lige en stue til et setup af den slags. Og mine Anthony Gallo nucleus højtalere egner sig heller ikke så meget mere. Så er jeg i noget af et dilemma. |
|
![]() |
|
Jamen du skriver bare, mon ikke vi ku finde ud af noget, de kan selvfølgelig også høres og ses inden der besluttes noget som helst 😊
|
|
![]() |
|
Op med sig
|
|
![]() |
|
Påske tilbud, 5000,- så blir det sku ikke billigere 😊
|
|
![]() |
|
Og jeg tænker stadigvæk
![]() |
|
![]() |
|
Bare iorden 😊
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |