|
JBL sva1500 7.0 surround sæt |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spanky - Ved du hvordan den center højtaler har det, hvis den placeres i gulv højde? Lige pt er det den der generer mig mest, for jeg kan sandsynligvis ikke få den ordentligt placeret imellem TV og reol, (har ikke reolen endnu, men det går i retning af en Frislev http://www.frislev.com/frislev-17036.html?skl=delt eller noget i den stil.
Og der bliver ikke plads til, at den kan ligge imellem. |
|
![]() |
|
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 385 |
Lyden vil jo altid blive trukket nedad, om det er noget man kan leve med må jo være op til den enkelte.
Hvis du vil høre dem ska du være velkommen forbi til et lyt |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Muligvis et tilbud jeg kommer til at holde dig op på, selvom jeg nu ikke er tvivl om, hvordan de lyder. Har haft JBL højtalere før.
Har opdaget at centeren faktisk kan ligge i Frislev møblet´s midterum. Det kunne være en mulig løsning. |
|
![]() |
|
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 385 |
Så er det jo bare at komme igang 😉
|
|
![]() |
|
Stadig til salg
|
|
![]() |
|
Stadig til salg
![]() |
|
![]() |
|
Maxipug ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2010 Sted: Viborg Status: Offline Point: 250 |
Er du kommet af med din L820 ?
![]() |
|
Pioneer PDP-LX5090H, Pioneer SC-LX72, Pioneer BDP-LX52, KEF 5005.2, CW XLS-215 i garagen, Sonos All Over The Place
|
|
![]() |
|
Yes de er røget videre 😊
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |