|
Jeg bliver smidt af DRTV |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jo hvis man vil have dem fra TV udbyderen, det er dog ikke dem alle der kan fås der igennem, jeg har fravalgt TV udbyder, der er jo ingen grund til at betale for en pakke der ikke bruges til noget andet end adgang til Streaming, Jeg har INTET at bruge TV kanaler til af den type hvis største fornøjelse er at afbryde udsendelser flere gange i timen. Derfor Streaming, så undgås det kommercielle lort, det kan jo ikke bruges til noget.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
||
Jeg vil lige byde ind med problemer jeg har haft med DR.tv på mit samsung. Tv er 6000 serien og vit nok 4 år gammelt.
Med DR appen installeret bliver hele mit Tv fyldt med bugs. Det slukker spontant, fryser og skifter jævnligt uopfordret indgang. Jeg skrev til DR, som gav et elendigt svar. Min løsning var at afinstallere appen og i steder se DR.TV, via hbbtv. nu kører både Dr-streams og tv'et som det skal
|
|||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Kører alt fra Shield TV, Panasonic har ikke mange App´s på deres TVer, af dem jeg bruger er der kun DR og V Play.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
||
Hvornår er DR begyndt at gøre det? Klaus
|
|||
![]() |
|||
||
Det gør de da heller ikke, men derudover så er det stort set alle andre der gær det. Men det er der ikke på V Play, Discovery+ og TV2 Play (Flov Undtaget). De dumme oplysninger kan ikke bruges til noget.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
||
Hvorfor inddrager du det så i en tråd om DRTV? Klaus
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg inddragede den som en Streaming tjeneste.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Og du er sikker på at det ikke er fordi du kører 2 wifi netværk? Du kunne lige prøve at scanne for netværk med insider til PC. Så kan du se om de kører på samme kanal. Der findes også app der kan det samme. Der fin
|
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
For god ordens skyld.
Jeg ser både TV2 og DR via Apple TV. Det kører ganske gnidningsløst. Her bruger jeg Yousee med Google wifi. I sommerhus kan der være enkelte hick up på en 4g forbindelse.
|
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10478 |
||
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med det. Der er p.t. ingen SIM kort i det mobile hotspot, så jeg kan ikke se hvordan jeg skulle have 2 wifi netværk. Desuden hedder programmet Inssider, altså med 2 s'er. Flemming
Redigeret af fltk - 09-Februar-2021 kl. 09:18 |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10478 |
||
Fin vejledning. Den virker dog ikke ![]() Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
||
Tak. Det virker når jeg står i Chrome browseren. TV4Ever kunne åbenbart ikke tilknyttes Chrome browseren når jeg klikkede på linket inde fra Firefox browseren som er min foretrukne browser. Så det var der jeg lavede fejlen i første omgang. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |