recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jeg bliver smidt af DRTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jeg bliver smidt af DRTV

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2021 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 ER der ikke mulighed for at få en bedre forbindelse.?


Selvfølgelig er der det, hvis man vil betale. Jeg har den "gratis" forbindelse fra Stofa.

Jeg har lige prøvet at stille om til wi-fi , og utroligt nok så kører det stabilt og uden afbrydelser stadig via app'en.

Jeg har også et mobilt 4G hotspot. Det giver i praksis omkring 25 Mb/s her hvor jeg bor. Det overvejer jeg så at bruge til den slags med et datadelingskort til 29 kr./md.

Flemming
Og du er sikker på at det ikke er fordi du kører 2 wifi netværk? Du kunne lige prøve at scanne for netværk med insider til PC. Så kan du se om de kører på samme kanal.

Der findes også app der kan det samme.

Der fin


Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med det. Der er p.t. ingen SIM kort i det mobile hotspot, så jeg kan ikke se hvordan jeg skulle have 2 wifi netværk.
Desuden hedder programmet Inssider, altså med 2 s'er.

Flemming

Du skrev at du også havde 4g hotspot. Det tolkede jeg som 2 netværk.

Og ja. Der mangler et s.

Netværk der sender på samme frekvens er ofte skyld i dårlig hastighed. Måske kunne problemet skyldes støj i wifi.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu