|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() Sendt: 11-Maj-2009 kl. 18:25 |
|
Som skrevet i anden tråd. Er mit gamle LG Plasma stået af og forsikringer har tilbudt mig et Panasonic 42PZ86 fra Computercity Hvordan er pixelgaranti mm. på Panasonic? Så nu har jeg fundet disse modeller Er de et bedre køb og hvad med garantien ?
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Hvis din forsikringer har tilbudt dig et Panasonic 42PZ86, så ville jeg holde mig til, idet - det er bedre end de 2 andre du selv har fundet.
|
||
![]() |
||
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Hej! Ved køb i Panasonic-center og indmeldelse i klubben får man vist 30 mdr. garanti og 0-pixelfejl garanti (sådan var det i 2008 da jeg handlede)
|
||
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
||
![]() |
||
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() |
|
Så har jeg taget imod tilbudet fra forsikringen og har lige hentet mit nye Panasonic 42PZ86
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Tillykke med dit nye tv, er ret sikker på, at du vil blive glad for det. Mon ikk, at du allerede har har oplevet et pænt løft i billedekvaliteten, i forhold til dit LG.
![]() |
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Tro mig du bliver glad for det Redigeret af Rod83 - 15-Maj-2009 kl. 09:14 |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |