|
'Jeg er ikke robot', virker ikke. |
Besvar |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7885 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-August-2019 kl. 06:53 |
Hej.
Min far fortæller at han mange gange har forsøgt at sætte noget til salg et sted, lidt svarende til Den Blå Avis, husker ikke hvad han kaldte det. Men når han kommer til "Jeg er ikke en robot" rutinen og klikker i det firkantede felt, hvor der så skulle komme et flueben - så sker der ikke noget. Er der nogen, der ved hvordan man får det til at virke?
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du overvejet om han er robot?
Prøv at slette browser cache
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Er det den, der hedder slet browser data - er det, det samme? I Google Chrome angivet som Ctrl+Shift+Del. Jeg husker ikke lige hvilken browser han bruger.
|
|
Thorvald. |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Har prøvet at slette browser data i Chrome. Men det hjalp ikke. Vi prøvede også at oprette annoncen i Edge, men det virkede heller ikke. Så det er nok hjemmesiden der er noget galt med. http://www.dit-marked.dk/
|
|
Thorvald. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |