|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
ham-self ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2009 Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 07-Juni-2009 kl. 14:37 |
|
Hej alle
Jeg skal have et nyt fladskærms TV da jeg stadig bruger mit gamle med billedrør ![]() Skal man gå efter en der har full HD? Den skal maks være 26'' ellers bliver den for stor til mit værelse. Billedkvaliteten skal være rigtig god, så jeg kan se de forskellige kanaler i HD. Jeg har dog INGEN forstand på det her så jeg håber i kan hjælpe mig. Det må forresten meget gerne være en samsung :) |
||
Mvh
Rasmus |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40550 |
![]() |
|
Max 26" og rigtig got billede, det hænger ikke sammen et så lille TV fås ikke med Plasma panel som giver rigtig gode billeder. Full HD er absolut også overkill på et sådan panel. Se på Sony, Samsung, Panasonic, og LG og find det der giver det bedste billede. |
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
|
Det var da noget vrøvl at sige, bare fordi det ikke bliver plasma kan han da stadig finde 26" LCD som giver kanon billede. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Og du kan ikke have en større skærm, hvis det er et led? de fylder jo ikke så meget ud i værelset. Så det er jo bare et 32" billede på væggen.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
|
26 tommer er godt nok lille...
Hvis du bare har den mindste chance for at vælge en større skærm, så ville jeg gøre det. Et tv krymper når det kommer op på væggen så et 32 tommer ender nede i dine 26 tommer, hvor mod 26 tommer ender i 21 tommer ![]() Full HD er ligegyldigt i de størrelse... Hvorfor må det meget gerne være et samsung? Hvad er dit budget for det tv, så vi komme med nogle forslag? ![]() Redigeret af Cyberguyen - 07-Juni-2009 kl. 16:41 |
||
![]() |
||
ham-self ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2009 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Jeg tror bare ikke der er plads til et 32'' på min væg, derfor en 26'' :)
Jeg syntes bare godt om samsungs design, derfor en samsung, men kan man få noget der er meget bedre for samme penge så må det blive et andet mærke jo. Jeg vil dog ikke have LG da jeg har en mærkelig fordom over for det ![]() Altså prisen er næsten ligemeget, koster det 4000 er det jo det eller koster det 7000 så er det jo det det koster. Jeg vil bare ikke købe en billig skærm og bagefter fortryde det. Håber i kan hjælpe mig lidt nærmere nu :D |
||
Mvh
Rasmus |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
|
De fleste gode skærme starter ved 32 tommer og opefter...
Så det vil være en fordel med den størrelse... Du kan evt. klippe et stykke pap ud og sætte det op på væggen og se om det bliver for stort. ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har lige prøvet at måle det op. Jeg har taget målene fra mine forældres TV og den var 89 cm lang. Det er et par centimeter for lang til at den kan sidde der
![]() |
||
Mvh
Rasmus |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40550 |
![]() |
|
Hvis det er et 32" så er det et med højttalere i siden, så få målene på et hvor de sidder i bunden. |
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Dette her er kun 79,9 cm. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
|
Det 32" jeg lige kiggede på var 77cm bred http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/Viera+TV/LCD/TX -L32V10/specifications/2306584/index.html?trackInfo=true Kan ikke sige noget om tv´et da jeg ikke kender det, bare et tilfældigt.. En 37" ser dog ikke ud til holde sig omkring de 85cm |
||
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
||
![]() |
||
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
|
Ja hvis du kan få plads til det TV, så vil det være et kanon valg |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |