|
Jeg har adgang til smart tv optagelser på pc, men |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TVEJER123 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2016 Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2016 kl. 19:11 |
men de kan ikke kopieres til computeren.
Jeg tror der er en forbindelse med bluetooth fra pc'en til tv'et. Når jeg trykker på en fil, så åbnes den optagelse på tv'et. Men når jeg prøver at kopiere en fil til computeren, så kommer der en fejl meddelelse. Den ser først ud som om den prøver, og når den kommer op på omkring 90%, så fejler den. Det er et Philips. Formaterne er mpeg.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har jo fået svar i din anden tråd. Optagelserne er krypteret og kan kun afspilles på det TV de er optaget med. Ikke engang et andet TV af nøjagtig samme model kan afspille dem.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
TVEJER123 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2016 Status: Offline Point: 19 |
Ja, og jeg fik også svar i den tråd der ikke passede, hvilket blev bekræftet af en side der sælger de der boxe jeg spurgte om. Der er også kryptering på dem.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Der er ikke kryptering på Clint DC1. Hvis nogen siger der er det, ved de ikke hvad de taler om. Du kan jo passende spørge andre ejere af boxen her i forummet. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Kan ikke lige se hvor i den anden tråd der er givet forkerte oplysninger om Clint DC1. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Se, det passer så ikke helt hvad I siger, mine venner, for NU har det netop lykkedes mig med den mindste fil, at få den overført! Et klip på 17 sek fra DR.
Virker fint. Der står den er oprettet for en time siden, hvilket jeg ikke forstår meget af. Fordi jeg skulle mene at det var i den periode at der var system fejl. Men jeg må bare eksperimentere med det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |