|
Jeg har købt LG 42" 3D LED-TV 42LM615T |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Djaz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2012 kl. 13:30 |
Hej, jeg har lige købt LG 42" 3D LED-TV 42LM615T i El-Giganten.
Mit spørgsmål er så, er der brug for nogen form for kalibrering af det tv og i givet fald er der et sted jeg kan læse hvordan jeg indstiller det selv, frem for at få en dyr prof ud til at gøre det ?
Redigeret af Djaz - 14-Maj-2012 kl. 20:44 |
|
![]() |
|
Djaz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slettet !
Fandt ud af jeg kunne redigere min første besked :-)
Redigeret af Djaz - 14-Maj-2012 kl. 20:45 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 13:48 |
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
Hej Jeg har købt sammen tv
42LM615T Og må sige det skuffe
mig iforhold til mit gamle panasonic 37PX70e Jeg troede man var
over det med at kunne se de små pixel |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Mange tak det vidste jeg ikke... så det er her med gjort :-)
|
|
![]() |
|
Mikael nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Man kan købe en DVD til formålet, men ved dog ikke hvor meget den hjælper da jeg ikke selv har afprøvet den..
|
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
Hej Djaz
hvad syntes du om billed på dit tv? hvordan modtager du tv signalet?
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Hmm jeg har ikke så meget at sammen ligne med da jeg ikke har haft en fuld HD tv før, men jeg sidder ikke og siger WOW et fedt billede... men så igen har næsten heller ikke fået testet noget andet end at sætte det op :-)
|
|
![]() |
|
Jeg kan se mit største
problem ligger i hdmi udgangen på mediacenter Når jeg ser tv over Dlna
eller ps3 hdmi så er billede betydelig bedre. |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |