recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jeg kan ikke fordrage denne tid på året
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jeg kan ikke fordrage denne tid på året

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nbu001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 14:11
Nej, jeg kan ikke påstå at jeg har det som trådstarter! Hvad med at nyde det skønne vejr i stedet for? Spring op på cyklen og nyd en tur ud i det blå eller, sagt lidt provokerende men velmenende, få dig et liv :)
           
Til top
ThomasNorge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-December-2013
Sted: Hitra, Norge
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasNorge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 14:18
Jeg gad heller ikke vente. Jeg købte et panasonic ZT60 (verdens bedste billed) fra 2013, billigt, inden den blev totalt udsolgt. Ingen 2014 modeller siger mig noget!
Mvh Thomas
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 14:21
Jeg synes bare, at der hvert år på denne tid er det her dødvande, og hvis det ikke var fordi, at jeg vil have et større TV denne gang, så kunne mit nuværende Samsung, der kun er knapt 6 måneder gammelt, sikkert klare et års tid mere.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 14:26
Et liv? Jo tak, har du et stk. rask hjerte i overskud, så er jeg da gerne køber.
En cykel- eller en gåtur? Så er der stor sandsynlighed for, at jeg falder om med et hjerteanfald.

Men ellers en god idé.

Næh, jeg må desværre nøjes med at nyde vejret her fra min seng resten af livet, hvis ikke der sker mirakler på sundhedsområdet. Derfor skal jeg have et større "vindue" ud mod verden.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:

Er egentlig interesseret i forskellen på Samsung UE46F8005 og den nye model UE46G8005. Er der et sted hvor forskellen på disse 2 modeller er refererede.

For det første springer Samsung 'G' over, så 2014-modellerne hedder H.
For det andet så skulle H8005 være med buet skærm, så hvis man vil have en flad, skal man ned i H7005-serien.

Det var i hvert fald lige det, der sprang mest i øjnene, da jeg læste om 2014-modellerne efter CES.

Redigeret af Thomas Jensen - 09-Marts-2014 kl. 14:34
Til top
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 15:22
Thomas Jensen
Ja det er vist da rigtigt at G'et springes over, og nej en buet vil jeg ikke have da den skal hænge på en væg hvor en buet skærm ikke vil fungere optimalt. Så må det jo evt. blive H7005.
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 16:06
Når Oled kommer i 4K, og de IKKE er buede mere, så er jeg klar til at købe nyt tv! der er for lidt at vinde ved nyt tv lige nu, når jeg har en 2012 plasma model.
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 16:33
Jeg synes det er en af de bedste tidspunkter på året , mht HI-FI. Jeg holder meget af at læse alle de forskellige test, af alt det nye udstyr.
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 20 Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 31-December-2005
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 16:36
Næ, jeg venter i spænding på at købe mit første 55" UHD TV fra Samsung, jeg KUNNE godt købe et F9005 men hvorfor dog dét når de nye er lige om hjørnet ? Måske er 2014 modellen ikke værd at vente på, men det ville sgu være surt at sidde med et 2013 TV og tænke "Fårk jeg skulle have ventet", og alt andet lige, så bliver F9005 jo kun billigere når 2014 kommer på markedet ;-)

Elsker denne tid på året :-)
Til top
DanielVN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Marts-2014
Sted: København
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielVN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 17:03
UE46F8005 fåes nu hos komplett.dk til 7999kr., hviket jeg synes er en god pris. Er der nogen der tør spå om den falder yderligere i pris den næste måneds tid, så det er værd at vente på? :)
Eventuelt nogen der kan forudse en mangel den kommer til at have, i forhold til 2014 modellen H7005? (hvis altså det er det den kommer til at hedde)

Jeg er også kommet frem til den konklusion at jeg synes det er for tidligt at købe 4K, og vil hellere have en 'gennemtestet' skærm som denne. Det passer så nok med at når denne skal skiftes om 4-5 år findes der fornuftige 4K OLED til rimelige priser.
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2014 kl. 09:35
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Jeg synes det er en af de bedste tidspunkter på året , mht HI-FI. Jeg holder meget af at læse alle de forskellige test, af alt det nye udstyr.
MVH

+1
Til top
dallas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Maj-2008
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dallas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2014 kl. 11:48
Flere af jer skriver om at i venter på at f8005´eren kommer ned i pris. Jeg har ventet på det samme i et stykke tid men overså af uforklarlige årsager da den var sat ned til 9999(DOH!!).
Er der begrundet håb om at den igen kommer længere ned end de 12500 den står på nu, eller sidder i også bare og håber??
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu