|
Jeg kan ikke fordrage denne tid på året |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er svær, for jeg tror ikke, at der bliver produceret flere F8005, da H8005 venter forude.
Så vi er nok tæt på det punkt, hvor lagrene løber tør, inden prisen når endnu et tak ned. Samtidig bliver H8005 buet, hvilket måske får flere til at springe på F8005 i sidste øjeblik. Så var det mig, turde jeg nok ikke vente ret meget længere, hvis det absolut skulle være F8005-modellen.
Redigeret af Thomas Jensen - 10-Marts-2014 kl. 12:03 |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
Planetbirch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-December-2006 Status: Offline Point: 91 |
Syntes ikke at jeg kan finde så eget info ang. H-modellen. Nogle som har et link eller 2?
|
|
---
Don't be the black cloud on a sunny day.... |
|
![]() |
|
DanielVN ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2014 Sted: København Status: Offline Point: 11 |
Tror ikke der så meget info ude om H-serierne endnu, men i denne artikel fra januar står der lidt :-)
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1390898954 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |