|
Jeg modtager ikke mails ved besvarelser |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Juni-2024 kl. 15:20 |
Hej
Jeg modtager ikke længere mails, når nogen besvarer mine indlæg. Det er ellers slået til i indlæggene. Jeg har lige tjekket spam-filteret, og der er ikke noget. Der er dog ingen flueben under Underretninger i kontrolpanelet på rec.dk. Er der en fejl et sted? På forhånd tak. Venlig hilsen Martin
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske er din mailboks fyldt
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
bas
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg modtager fint andre mails på samme adresse.
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke din private mailboks! Men den mailboks som ligger på rec.dk |
|
bas
Funktioner
Tak(0)
|
I min indbakke på rec.dk står der Din indbakke er 10% fuld.
Indbakken på rec.dk bruges vel kun. når nogen skriver til mig direkte via rec.dk?
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du kigget i dit spamfilter?
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
bas
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg har tjekket spam-filteret.
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
I underretninger, i Rediger profil, skal du sætte prikken i Ja ved:
"Underret mig pr. email når mine indlæg besvares." Er det gjort? Husk at trykke på Opdater profil efter evt. ændringer...
Redigeret af mnielsen - 08-Juni-2024 kl. 08:00 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
bas
Funktioner
Tak(0)
|
Denne indstilling er sat i forvejen.Under Underretninger kan jeg dog ikke få systemet til at gemme de indstillinger jeg sætter.
|
|
Giffel
Guld medlem Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har faktisk samme problem, underretning er slået til men de kommer ikke.
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan der være gået noget galt, ved serverskiftet, her for nogen tid siden? (Dengang, forummet var sløvt)
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle
Der var problemer med e-mails fra forummet fredag+lørdag. Det blev løst lørdag omkring kl. 17 Mvh, Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |