|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jenseike ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-April-2009 Sted: Norway Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 04-Maj-2009 kl. 12:12 |
|
Jeg har nå kjøpt denne plasma skjermen. Jeg leste i en annen tråd at det var noen som skulle kjøre en review på denne og poste denne. Men hvor kan jeg i så fall finne denne?.. Noen som kan guuide meg til hvor jeg kan finne en slik review når den kommer..
Kunne og tenke meg noen kalibrerings tips! Uansett, så vil jeg gjerne dele erfaringer og synspunkt på denne skjermen. Noen andre som skal kjøpe denne skjermen som vil starte en egen tråd (Samsung PS-xxB855 owners tread) ? Jens (Norge) Redigeret af jenseike - 04-Maj-2009 kl. 12:44 |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Det her er vist den tråd du mener, hvor der snakkes om review. Og det er Otto fra AV Precision som skriver at han har planer om at lave en sammenligning/review af Samsungs nye og Panasonics V10. Problemet er bare at de først kommer i butikkerne i løbet af maj. Og jeg vil spørge om du ikke vil ændre emne-overskriften lidt? Jeg blev helt glad, da jeg troede at dette var en tråd med et link til et review |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Jeg troede også lige det var et review
![]() |
||
![]() |
||
jenseike ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-April-2009 Sted: Norway Status: Offline Point: 30 |
![]() |
|
Sorry about that... Den er nå forandret...
Når det er sagt så kan jeg og fortelle att jeg har kjøpt denne tv og skal få den levert om 7 dager. Jeg kommer tilbake med utfyllende rapport om mine synspunkt på den JP |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Hvor har du købt den fra, siden de allerede vil kunne levere om 7 dage? [edit] og husk, masser af billeder Redigeret af jonaskp - 04-Maj-2009 kl. 12:55 |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Det lyder godt ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den er kjøpt på Nordby Digital (Sverige) Ja, jeg kommer med masse bilder og rapport når den er ankommet :-) Jens |
||
![]() |
||
fredtoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Status: Offline Point: 178 |
![]() |
|
Samsung PS50B855 skulle trille ud til de danske butikker i slutningen af denne uge, så mon ikke vi begynder at få de første tilbagemeldinger i løbet af næste uge. Ovennævnte plasmarrangement involverer så vidt jeg forstår også Panasonic og LG skærme samt naturligvis en større logistik, så det er nok mere sandsynligt at det bliver omkring månedsskiftet maj/juni. Under alle omstændigheder er det da spændende med et plasma-TV på 3 cm's dybde som ikke er en prototype. |
||
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det lyder da lækkert.
Det er også noget af det jeg synes er rigtigt spændende. Jeg er ganske godt tilfreds med billedkvaliteten på vores nuværende Samsung Plasma som snart er 1½ år gammelt (kunne godt bruge lidt bedre sort og bedre detaljer i mørke sener), så muligheden for at skifte dette 42" ud med en 50" som er 3cm tynd, Full HD og er blevet mere strømbesparende end tidligere modeller er meget interessant. |
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Ja det er spændende fjernsyn som ser super nice ud
![]() ![]() |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |