|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||||||
Nitten82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
||||||
EDIT2: En Lascala LC13 ser ok ud. Den er lidt dyere og jeg skal have fundet en støjsvag PSU.
The hunt continues :) Jeg tror jeg er nødt til at gå i den retning med et større kabinet. Det vil give mulighed for at sætte et selvstændigt grafikkort i hvis jeg synes det kunne være sjovt. Jeg vil lure lidt på en Seasonic SL12 330w PSU. Altså bare lure lidt :) Redigeret af Nitten82 - 21-Oktober-2007 kl. 16:48 |
|||||||
![]() |
|||||||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
||||||
Jeg har et Antec fusion kabinet som ryger retur fordi jeg synes det er for volsomt. Men er sådan et Hiper media med kun 200W nok? |
|||||||
![]() |
|||||||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||||||
antec fusion, har vist den laveste højde, hvis man vil have kort i fuld højde i den.. ud over risercard naturligvis. |
|||||||
![]() |
|||||||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
||||||
Jeg skal ikke have nogen kort i. Alt skal være onboard |
|||||||
![]() |
|||||||
Noerrelund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
||||||
Hvad mener du med voldsomt? Er det for stort eller larmer det eller hvorledes? Jeg spørger fordi jeg er ved at hjælpe en bekendt med at sammensætte en HTPC og der har vi set på dette kabinet: http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=08740# |
|||||||
![]() |
|||||||
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
||||||
Jeg kan give nogle erfaringer med Antec Fusino Black kabinettet.
Siden jeg fik det i midt juli har der været massive problemer med LCD og IR. Begge dele crasher sandsynligvis pga. problemer med at IR modtageren ikke kan håndtere visse signaler fra fjernbetjeninger til TV, forstærker etc. Desuden virker deres system til at computeren kan tændes og slukkes med fjernbetjeningen ikke særlig godt. Den nøjes ikke med at vågne efter et tryk på Power knappen, men derimod også hvis man skifter kanal på tv'et eller skruer op og ned for lyden... Har haft support sag hos Antec og har mailet med Soundgraph (dem der står for LCD/IR) ingeniører og jeg har ikke været imponeret over informationsniveauet. Jeg er ikke den eneste med disse problemer. Der er flere også her på forummet og hvis du kigger på Soundgraph's support forum under Antec vil du også finde en del indlæg. Det sidste nye er, at jeg i dag har modtaget en mail fra Soundgraph om at de og Antec er blevet enige om at give RMA. Jeg ved ikke om de dermed har opgivet at fixe problemet eller om de har indset at det ikke er så nemt at fixe (de har før snakket om at det muligvis kræver hardware udskiftning). |
|||||||
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
|||||||
![]() |
|||||||
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
||||||
Har lige modtaget et Antec NSK-2400 igår (modellen uden VFD og volumen knap).
Utroligt dejligt kabinet, nemt at installere hw og MEGET stille! De 2 medfølgende 120mm blæser er sat til "low" og kan ikke høres selvom jeg stikker hovedet helt hen til dem. Min harddisk er monteret i en Zalman hdd-ting så den kan jeg faktisk heller ikke høre. Det eneste jeg umiddelbart kan høre er en meget svag "susen" fra PSUén - det skal dog siges at man skal være inden for ca. 0,5-1m for at kunne høre den. Det eneste "negative" er at kabinettet er stort! det kan kun lige være i mit tv-møbel så tør ikke lukke lågen i tv-møblet mens den kører af frygt for at HTPC´en ikke kan få luft. Det der overrasker mig mest er at jeg ikke havde lagt mærke til dybden af kabinettet - det er dybt! Ellers er det er lækkert kabinet og MEGET stille!! imponernede til prisen, der inkludere en kvali psu. Om desinget lige er din kop the er jo meget individuelt. Jeg er selv mest til sort meen fik et godt tilbud og slog til. Syns faktisk alu fronten er stilet og der er en svagt blå lysende ring omkring power knappen - meget stilet og lækkert. just my 2 cents |
|||||||
![]() |
|||||||
Viktor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
||||||
Hvordan er det lige med DVD drevet på NSK-2400, skjules det bag en klap eller er drevet synligt? Redigeret af Viktor - 31-Oktober-2007 kl. 08:32 |
|||||||
![]() |
|||||||
Boosterx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
||||||
Jeg har en kommentar til ATI x1250 baseret bundkort som jeg kan se man omtaler i denne tråd.
Redigeret af Boosterx - 01-November-2007 kl. 08:24 |
|||||||
![]() |
|||||||
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
||||||
Lige en update til min kommentar om Antec Fusion Black kabinettet:
Har fået en mail fra Antec, hvor de præciserer, at det kun er LCD/IR modulet, der skal skiftes. De er ikke helt færdige med at lave rettelser til softwaren, men det lader til at der er lys for enden af tunnelen... |
|||||||
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
|||||||
![]() |
|||||||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||||||
Nu undre jeg mig lidt, der er rigtig mange mennesker i verden og også herinde som har samlet en HTPC med netop et X1250 mobo. og selv om der ofte er start problemer, lykkes det da for folk at få det til at virke.. så at sige at X1250 er en dårlig løsning til HTPC er nok at overdrive en smule.. du kunne ikke få det til at virke, og det er godt du har fundet noget andet som virker, men derfor synes jeg ikke man kan sige at x1250 er et problem til HTPC, jeg har faktisk ikke hørt en eneste herinde klage over deres x1250 HTPC. så problemet må næsten ligge i din HTPC og måske det bundkort du havde, og ikke en general fejl på x1250 bundkort |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
Det lyder godt, for det er nemlig lige det jeg skal have istedet for mit antec fusion V1, lidt synd med sølv HTPC når tv'et er sort :) men venter lige til det er fixet, gider ikke det bøvl :) |
|||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |