|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pazzer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 05-Maj-2010 kl. 16:14 |
Halløjsa! :)
Nu har jeg haft et gammelt TV kasse fjernsynt siden jeg var 14 :P (21 idag) Og nu er det på tide at jeg vil have et ordentligt fladskærms TV. Og jeg vil gerne have et ordentligt et! Jeg har så kigget på dette: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1267447545 Man sidder tæt på fjernsynet hos mig, grundet 2 værelses lejlighed, og sådan er det nu altså møbleret her :P men efter testen ser det jo rigtig godt ud. Jeg kiggede også lidt på denne: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1272005699 Det ser jo også meget fint ud. jeg fatter dog ikke hvorfor der er glas på. og det er bestemt ikke noget jeg skal have her hvor jeg bor. For så går lyset lige ind på om dagen. Det vedkommer ikke tråden her. men jeg fatter simpelthen ikke det der med "at nu er der kommet gul farve med i farverne"? hvad fanden er dog det for noget? er der ikke bare alle farver? eller er man ved at starte udviklingen "forfra" ved at udvikle fladskærme, bare fordi de er flade? Jeg er selv en bruger af CRT skærm på min computer, for det finder jeg personligt rare når det ikke glatter ud når man kører rundt med tingene. ikke noget de uerfarne gamere kan mærke/se. så bare tig stille, og lad os holde os til hvilket fladskærms TV jeg skal have :D De to TV ser godt ud. men er dog for store! og jeg skal heller ikke have det med glas på. Så jeg ville hører om i har et godt bud på et fladskærms TV der er ligeså god som de overstående to, bare i 32 tommer? Og det skal ikke være dyrere! :P En 6-7000 kr er fint. Håber nogle kan hjælpe :D Hilsen Rasmus |
|
![]() |
|
Pazzer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
PS!
Fladskærmen behøves ikke være tyndt. det er mig virkelig ligegyldigt :P det handler om funktionalitet og ydelse. jeg vil skide et stort stykke til design :P |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Pas! Redigeret af Kampus - 05-Maj-2010 kl. 16:50 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Er Pana G20 nu også i 32"?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg sætter pris på jeres hjælp. Men tag nu lige og læs det før i hjælper :P
Jeg skal have et fladskærms TV der er 32-36 tommer. som er lige så god som de to der. Redigeret af Pazzer - 05-Maj-2010 kl. 17:25 |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Du finder ikke rigtig noget i 32", der er helt på niveau med G20 eller den nye fra Sharp, ikke til rimelige penge. Jeg tror dog bestemt vi nogenlunde nærmer os med f.eks. en Sony EX700/1, som er et rigtig godt tv til prisen.
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/162010*Wupti/Sony-KDL32EX701.html Ellers er vi ovre i Samsungs 8000-Serie, som har det hele, inklusiv 3D, men den bliver nok ikke billig. Den kan købes i 32", men ikke rigtig i handlen endnu. |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Jeg ville kigge i retning af et Samsung C6005
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tager ned i Sony Center her i Randers idag, og kigger lidt på Sony EX700 :P
Men køber den dog hos Proshop da jeg så sparer 2000 kr :P kæmpe forskel på almindelig butik og net butik, må man sige :P http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60014&prodid=312053 |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Ja en enorm forskel, men det er så nok fordi de har en bygning hvor folk kan se tv'et i funktion (inden de køber det et andet sted) det koster jo lidt at have sådan en, nanvligt hvis man også skal betale nogen for at passe på tv-demo-lokalet
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fået KDL-32EX700 :D og det er jeg super glad for!
Redigeret af Pazzer - 07-Maj-2010 kl. 01:40 |
|
![]() |
|
Garfield ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
Det skal du simpelthen ikke "bøvle" med. Når Sony Center ikke kan give dig svar på fejlkoden, mener jeg at forhandleren kan få det retur igen. Så er det jo en ubekendt fejl, som åbenbart ikke er sådan at rette. Mit råd er derfor: Retur med tv'et øjeblikeligt.
Redigeret af Garfield - 06-Maj-2010 kl. 20:22 |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Prøv evt. med en firmwareopdatering, men selvfølgelig ikke sikkert det hjælper, men det kan heller ikke skade at prøve.
http://support.sony-europe.com/tvhc/downloads/downloads.aspx?site=odw_da_DK&f=FW_Bravia1104&m=KDL-32EX701 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |