|
Jeg skal se Pacific Rim 2 - skal du? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2018 kl. 17:16 |
Den første er ganske fortræffelig/herrefed (vælg selv efter din alder
![]() Har købt billet til fredag |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal da se den, men ikke før den udkommer på disk/streaming. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Ja, jeg ender nok også med at købe og se den på Blu-Ray senere. Så kan den hygge sig sammen med etteren på hylden.
Mvh. Jørgensen
|
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
|
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
jeg har købt billet til torsdag i cinemax århus, det bliver samtidig første gang jeg skal ind i deres imax sal. jeg er rigtig spændt, både på filmen men også rigtig meget på det imax fis, jeg håber det er så godt som jeg har hørt det skulle være:)
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Jeg så Black Panther i IMAX salen. - Det er ikke helt noget fis, men knoppen skal godt nok lige vænne sig til det. Måtte lige tage brillerne af (som jeg havde på over mine normale briller) en gang i mellem så knoppen lige kunne få et par sekunders ro. - Sidst jeg så "3D" var Avatar.
|
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Jeg er temmelig spændt, og glæder mig egentlig ret meget til at opleve IMAX 3d. Har hørt og fået fortalt at det skulle være super godt. Specielt lyden i cinemax århus skulle være overlegen i forhold til mange andre steder. Har som sagt ikke selv prøvet IMAX så jeg fortæller kun hvad jeg har fået fortalt
|
|
![]() |
|
Boddicker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2014 Status: Offline Point: 82 |
Den første var ganske fornøjelig, så den i biffen, og har nok også set den 3-4 gange i hjemme i stuen.
Ikke den dybeste historie, men letfordøjelig mech vs monster film i flotte kulisser, stilsikker instruktion af del Toro (for det meste) og fedt soundtrack med Tom Morello på guitar. Kunne også lide robotternes og monstrenes motorik og bevægelsesdynamik. Med en højde på +100 meters og en kampvægt på over 1000 ton bliver de nok aldrig smidige og atletiske, og derfor var kampscenerne også i et afdæmpet og lidt klodset tempo, med fokus på styrke fremfor hurtighed. At de forskellige robotter havde hver deres kampstil var også et plus. Brydning, klassisk boksning, MMA og Kung-Fu Del Toro´s kærlighed for monstre, eventyr og film skinnede lige i gennem.. Den nye ser dog desværre ud til at indeholde ingen af de ting jeg elskede fra den første. Kulisserne er rykket fra nat og silende regn til høj dagslys, og animationen/CGI´en ligner til forveksling noget fra Transformers eller hvilken som helst Michael Bay film. Kampscenerne foregår i et alt for højt tempo, nu med flik flaks, piruetter og alt det vi er blevet stopfodret med fra ovennævnte Mr. Bay gennem de sidste mange år. Og al respekt til Tupac, men jeg vil altså høre noget tråd når jeg ser en Mech slappe en Kaiju med et containerskib.. Beklager hvis det lyder som et surt opstød, men synes bare det ligner at en ellers glimrende film, er blevet fulgt op med noget, en marketings og merchandise afdeling har dikteret den kunstneriske retning for..
Men det ender vel med at jeg tager ind og ser den alligevel Redigeret af Boddicker - 22-Marts-2018 kl. 09:07 |
|
Dynaudio SP40-2xREL T7/i-Lyngdorf 1120-LG 77"C3
|
|
![]() |
|
StigP ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 52 |
Jeg skal ind og se den i 4DX i Aarhus i aften. Er spændt på hvordan det bliver :)
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Bliver først når den kommer på en streaming tjeneste.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
Der er da en stor fejl ikke at se den på et stort lærred
Medmindre man selv har projektor ![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Puroresufan ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
Aldrig i livet, den første var forfærdelig, om jeg fatter hvad Del toro tænkte der..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |