|
Jeg tror tuneren er død? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu har jeg prøvet næsten alt. Det jeg kan se, der søger den slet ikke digitalt. Jeg har lige prøvet "plug-play", hvor man genstarter der hele.
Når jeg søger efter både digitale og analog kanaler, så springer den digitale over og går direkte til analog. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Har du efter genstart skiftet khz?
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Jeg hiver lige stikket ud, og så smutter jeg ud og handler. Jeg prøver igen når jeg kommer hjem. |
|
![]() |
|
Jeg har prøvet igen, og det virker stadig ikke :(
Jeg har taget en video af hvad der sker. http://www.youtube.com/watch?v=F27_3fkiKJY |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Det er sært, præcis det samme jeg var igennem.
Kan desværre ikke hjælpe mere, prøv evt at Google Samsung Yousee finde kanaler. Der er masser af tråde med problemet og løsningerne på det |
|
![]() |
|
Jeg prøver det i aften. Tak for hjælpen. |
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Når analogkanalerne også står rigtig dårligt, tyder det på at signalet ind i tv'et er dårligt. Det kan være en fejl hos Yousee eller i egne kabler. Skift antennekablet, det er en let test. Hvis samme problem, så lån et andet tv og prøv med det. Eller som tidligere skrevet: Har naboen samme problem?
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
Fabdt du en løsning?
|
|
![]() |
|
Hov, det må du lige undskylde. Jeg har haft så travlt. Men ja jeg fandt en løsningen. Jeg fik nogle nye kabler fra Yousee. Men jeg fandt ud af, at der var en fejl 40 der skyldtes det. Jeg havde sat fjernsynet til en harddisk-optager. Men jeg havde taget strømmen fra optageren, da jeg skulle bruge den til en Xbox. Så det var selvfølgelig derfor, at der intet signal kom igennem. Men du skal alligevel have tak for hjælpen. Nogle gange tænker man sig bare ikke ordenlig om ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Haha det er nogen gange vildt hvad man kan sætte igang fordi man ikke ser sig for! Men super du fik problemet løst.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Ja... ERR. 40.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |