recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jeg undres.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jeg undres.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 13:24
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det skal nok lykkes en stor procentdel alligevel at købe "ikke Boxer TV2 HD ready" udstyr. Så længe der sælges ud af det gamle mpeg4 udstyr til tilbudspriser, er der sikkert mange der lige misser den grundlæggende forskel:
TV2 HD kan kun modtages via Boxer med en T2 tuner

Husk lige:
Hvis man modtager sine tv signaler fra egen antenne.

Klaus
Det er vel implicit når der står Boxer
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 17:00

Der er vist mange, der slet ikke ønsker eller  kan  forstå noget 'implicit',  når de ser en tilbudspris.  LOL LOL LOL 

Jeg skulle naturligvis Cry og have ondt af disse fjolser, men  de er sgu selv ude om det - "BIG TIME".

Lars   Smile

Redigeret af reslfj - 13-Januar-2012 kl. 17:00
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 17:04
Oprindeligt skrevet af reslfj reslfj skrev:

Der er vist mange, der slet ikke ønsker eller  kan  forstå noget 'implicit',  når de ser en tilbudspris.  LOL LOL LOL 

Jeg skulle naturligvis Cry og have ondt af disse fjolser, men  de er sgu selv ude om det - "BIG TIME".

Lars   Smile

Nu var det om Boxer. Det burde være "underforstået" at det så drejer sig om antenne modtagelse. Hvis det ord så er mere spiseligtLOL
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu