|
Jensen's Stuealter - "Update side 10" |
Besvar ![]() |
Side <1 111213 |
Forfatter | |
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej det kan denne desværre heller ikke - og har lige prøvet med serieforbindelse - den kører fint igennem setup, men der kommer lydudfald i film så det lader ikke til det virker at gøre det på den måde - den må blive front high i stedet, ville være dumt at brænde recieveren af
![]() |
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Jeg havet planer om at bruge den ene zone 2 HT-udgang.
Ved at køre Pre-out center signal ud til Zone 2 In og bare tænde for zone 2 når der ses film |
|
![]() |
|
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
Okay - det tror jeg umiddelbart ikke min kan - men synes nu også det fungere okay som ekstra fronter, så indtil jeg får undersøgt nærmere hvordan jeg kan gøre ellers bliver det den løsning ;-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 111213 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |