|
Jensen's Stuealter - "Update side 10" |
Besvar ![]() |
Side <12345 13> |
Forfatter | |||
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
||
![]() |
|||
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
|
|||
![]() |
|||
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
||
Takker
![]() |
|||
![]() |
|||
Kristian F ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juli-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 46 |
||
Hejsa :)
Jeg har også selv valgt noget Focal og Marantz.. Har: Focal 836V Focal 800CC Marantz SR7005 mangler bag kanaler og sub. Jeg har tænkt på 806V som bag kanal og overvejer subben, men er den overhovedet kraftig? Tænker specielt på at den kun kan gå ned til 32 hz.. Det er kun 8 hz mere end mine fronter... Så ville være rart hvis du kunne sætte nogle ord på den... Evt. med de 3 funktioner på fronten (subsonic, boost og night)
|
|||
![]() |
|||
||
Den er mere end rigelig kraftig til mit behov, nu er min stue dog kun 24 m2 så den er let at fylde ud. Havde også selv mine tvivl om den kunne få hele lydbilledet med, men det virker upåklageligt herhjemme - bruger den dog kun til film, så kan ikke svare på hvordan den er til stereo. Havde en Dali SWA-15 før og den kommer sku til kort overfor denne, også selv om den gik ned til 23 hz ![]() Med hensyn til de 3 funktioner - så må jeg være dig et svar skyldig, har nok set det lidt som noget gejl og egentlig ikk prøvet dem af ![]() Men prøv da at få dem, en tur forbi med den sub og evt modellen større, profile mener jeg den hedder, det er da den nemmeste måde at afgøre om det virker hos dig
![]() Redigeret af jj79 - 26-August-2011 kl. 07:35 |
|||
![]() |
|||
Kristian F ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juli-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 46 |
||
Når jamen jeg var bare bange for den ikke kunne lave lidt bulder og brag til filmene :)
Men jo jeg tror nok jeg ender med at få den prøvet af herhjemme når jeg har lidt flere penge.. Og mit lytte rum er kun 12 m2 pt. Da jeg bor hjemme endnu ;-) Så tror sku godt den kan lave noget rysten? |
|||
Marantz SR7005
Focal 836V Focal 800CC Samsung C8705 3d led tv HTPC med 6 TB plads. Playstation 160gb FAT boy. Xindak højtaler kabler. |
|||
![]() |
|||
||
Så vil jeg mener den er rigelig pt ihvertfald, men igen, kan jo også godt erindrer hvor glad jeg var for bass i de helt unge dage, så tror hellere du må prøve dem begge, selvom man selvfølgelig nemt bliver fristet, for profile modellen kan jo nok lidt mere endnu ![]() Men kan da tilføje at selvom jeg har afkoblet sub'en fra gulvet, får jeg da stadig tryk i brystet ved eksplosioner
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Til ære for dig - et "midlertidig kvindeligt touch" |
|||
![]() |
|||
||
Blev enig med mig selv om at jeg egentlig ikke har noget at bruge et gæsteværelse til - man kommer jo langt med en oppustelig gæsteseng nu om dage
![]() Så har istedet smidt meget af mit "gamle" anlæg og sager derind, og synes faktisk det er blevet helt godt. Planen er at det skal bruges godt her i vinter, en tur på cyklen eller romaskinen passer jo fint med et 45min afsnit af en serie ![]() Grejet er: - Sony KLD-40w2000 - min første fladskærm i fuld hd (og en af de første modeller) - B&W DM-601 - Denon reciever DRA-585RD - Denon cdafspiller DCD-715 - Denon DVD-1740 - WD TV LIVE Gym består af: - Kettler Giro GT (blanding af spinning & alm kondicykel) - Oxford 2 (romaskine med airflow) - Hjemmelavet pull-up bar i 30mm rustfri - Bowflex håndvægtsæt (5-41 kg) - Fitnessbold, mavetrænere, powerballs mm. |
|||
![]() |
|||
Suckyboyfriends ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 612 |
||
Fede håndvægte!
|
|||
![]() |
|||
Czuba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
||
Genialt...;)
|
|||
![]() |
|||
||
Det er vi enige om, nemme at gå til og fylder minimalt, dog er håndtaget ikke optimalt udformet, så der vil jeg anbefale en træninghandske eller gummipads for ordentligt greb på den høje klinge
![]() ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 13> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |