|
|
Jeres mening om streamingkvalitet på FILMSTRIBEN |
Besvar
|
Side <123> |
| Forfatter | |
jake51
Guld medlem
Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6494 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-November-2025 kl. 22:27 |
|
Kvaliteten er fin til prisen, som andre siger
|
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
kec2
Super bruger
Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2025 kl. 09:17 |
|
Lyd- og billedekvalitet, synes jeg mangler lidt.
Udvalget er utroligt bredt. Jeg oplever ingen problemer ved afslutning. Dog savner jeg et KODI addon. Jeg plejer at caste fra mobil app.
|
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
![]() |
|
Munch
Guld medlem
Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5481 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2025 kl. 11:25 |
Det lyder som et hardware problem. Du burde prøve med en Apple TV boks, den æder stort set alt og spytter et perfekt billede ud uden hak og pauser.
|
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Bach4life
Ny bruger
Oprettet: 30-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2025 kl. 13:35 |
|
Jeg har ikke oplevet udfald ved brug af Filmstriben på mine Chromecast-enheder (De er alle på wifi). Kvaliteten har været helt ok mht. lyd og billede. Og som andre skriver, er der et godt udvalg af film at vælge imellem.
|
|
![]() |
|
bentpetersson
Guld medlem
Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2453 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2025 kl. 14:34 |
|
Jeg følger jeres indslag med stor glæde. Tak for jeres indslag.
Den 4. november skrev jeg til Biblioteket i Sønderborg om mine problemer på FILMSTRIBEN, da man ikke kan skrive direkte. Jeg rykkede i går for svar, men har ikke ikke fået svar. MEN ... Efter at jeg havde oprettet dette emne i går rekordere.dk ville jeg forsøge endnu engang at se en film på FILMSTRIBEN For første gang i årevis kørte filmen fejlfrit. Filmen var Læreren der lovede havet. Det er en fantastisk film og lyden er også fantastiske. Glæd jer. Generelt ser jeg kun film der har en ISDB på over 6,8. Denne bedømmelse tager sjældent fejl i forhold til vores egne bedømmelser. Appen er smart idet der findes en god søgefunktion på både instruktører mm. og man kan lagre favoritter. Jeg har i øjeblikket hele 159 film på favoritlageret. Her er lidt om filmen: Et elegant og rørende historisk drama, der går direkte i hjertet. Filmen er baseret på den sande historie om læreren Antoni Benaiges og det bånd han skabte med sine elever i et Spanien på kanten af Den Spanske Borgerkrig. Med nye undervisningsmetoder og sin varme personlighed, danner han hurtigt et stærkt venskab med sine unge elever, og han giver dem et helt særligt løfte: At han vil tage dem med ud og se havet for første gang i deres liv. ... |
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 20034 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2025 kl. 15:25 |
|
Fint nok at gå efter IMDB rating.
Det betyder at så har du også set “The Gentlemen” - det er simpelthen en fantastisk film! Klaus
|
|
![]() |
|
bentpetersson
Guld medlem
Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2453 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2025 kl. 15:37 |
|
The gentlemen findes også på FILMSTRIBEN.
Den vil blive en af de første film. vi vil se. Tak Klaus for anbefalingen.
|
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Ddur
Bruger
Oprettet: 01-Februar-2025 Status: Offline Point: 50 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2025 kl. 16:18 |
|
Hvis man ønsker en mere seriøs vurdering af, om en film er seværdig, bør man i stedet anvende Metacritic’s metascore. IMDB’s pøbelscore kan selv gøre The Fast & the Furious anbefalelsesværdigt.
|
|
![]() |
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40866 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2025 kl. 16:27 |
|
The Fast & the Furious filmene er der ikke noget i vejen med.
|
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Ddur
Bruger
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2025 kl. 16:41 |
Nej ikke for pøblen. |
|
![]() |
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40866 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2025 kl. 16:51 |
|
Pøbel: Ringeagtet gruppe af personer som tilhører en laverestående samfundsklasse. Det er bestemt ikke høje tanker der haves om mange mennesker. Din standard må være enormt høj, nok en del højere end de fleste at dømme efter en sådan udtalelse.
|
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Ddur
Bruger
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2025 kl. 16:59 |
Du glemte vist at citere: …", eller som man synes udviser mangel på kultur" Hvis vi skal videre med evolutionen, er det nok ikke The fast & the Furious, vi skal satse på. |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <123> |
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |