|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
![]() Sendt: 14-August-2011 kl. 12:28 |
||
Hvad er de tre bedste 3D film I har/har set?
Tænker mest på det tekniske (virkningen/kvaliteten af 3D-effektrne), men handlingen spiller selvfølgelig også ind.
Beklager hvis en lignende tråd allerede kører, men kunne ikke umiddelbart finde en sådan.
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
||
Altså jeg har 6 forskellige 3D film.
Grusomme mig Resident Evil Afterlife Det regner Med Frikadeller Legend Of The Guardians Yogi Bear Avatar Af de film vil jeg vælge på 3D kvalitet: Avatar Grusomme Mig Legend Of The Guardians Men udover Resident Evil er alle de film jeg har skrevet er alle gode. Resident Evil er også god men ikke på samme level som de andre. Yogi Bear syntes jeg var god både 3D og komedie. Det er ikke noget der går hen og vinder en oscar men den er god for hvad den er. Jeg er 18år gammel og er en af de sjoveste film jeg har set i et stykke tid
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
||
Husk det er dem med denne smiley (
![]() |
|||
![]() |
|||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
![]() |
||
Jeg har endnu til gode at se en 3D film, hvor jeg ikke så det som et irritationsmoment. Jackass 3 var det dog ok, da de tog pis på det og ikke prøvede at gøre det til noget seriøst og vildt
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jo men man ligger hurtigst mærke til smiley'erne så ville lige skrive det ![]() Så lidt
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |