|
John Wick 4 bliver næsten tre timer |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Det er en god ide at danne sin egen mening...
|
||
uffidon
Super bruger Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 344 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men det kræver jo at man har/kan se filmen, og det kan vi vel ikke endnu? Den har i hvertfald ikke haft premiere her i byen endnu. Jeg tror nu ikke jeg kan få for meget tju bang John Wick myrder 1000-vis af mennesker
|
||
uffidon
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den får fin anmeldelse her. Jeg glæder mig til at se den! |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4781 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Snakker han også om en femte? “How is it possible after four installments of the
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
uffidon
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg mener at Keanu Reeves har sagt at han bliver ved med at lave John Wick film så længe nogen ønsker at se dem
|
||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
[/QUOTE] Jeg mener at Keanu Reeves har sagt at han bliver ved med at lave John Wick film så længe nogen ønsker at se dem [/QUOTE]
Forståeligt - lønnen (og billetsalget) bliver også bare bedre og bedre :-). For den første film fik han i omegnen af 1-1,5 mio. USD. Den anden film gav omkring 2,5 mio. plus en andel af overskuddet, idet han selv var med til at finanisere den. Den tredje film gav nogenlunde den samme løn plus bonus fra billetsalget (den solgte billetter for 325 mio. USD - 4 gange så meget som den første). For nummer fire er honoraret steget til 15 mio. dollar. Plus lidt "drikkepenge", når den ryger på streamingtjenesterne... |
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6241 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har lige set, at billetprisen er 145 kr.
Selv med lidt rabat ved onlinebestilling er det voldsomt Eller er det bare mig
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I NYC koster det 20$ plus tax “AMC” det er da ca. samme pris som i DK. Men at gå i teateret og se f.eks. MJ THE MUSICAL på broadway, er en anden sag. Her koster det som premium nede midt i salen 345$ inkl. tillæg, stykket! Det kan dog gøres billigere, men så skal man have et teleskop med |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6241 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er dommen så fra folk, som har set den?
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8619 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En musical kræver også lidt mere end en operatør, der trykker Play |
||
Ham den anden
Bruger Oprettet: 07-November-2022 Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der kommer med stor sandsynlighed ikke en 5’er. Den var ok, som John Wick film nu er. Tju Bang og en masse tæsk til alt og alle, inkl. John Wick selv. Lige lovlig lang efter min mening.
Redigeret af Ham den anden - 08-April-2023 kl. 15:42 |
||
oleahmed
Junior bruger Oprettet: 24-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |